Bili smo u dilemi da li objaviti “demanti/odgovor/komentar” iz Centralnog grijanja na tekst našeg saradnika Derviša Čička s obzirom na to da su prvo reagovanje, koje smo vratili na “doradu”, a potom i drugo, uputili ne Redakciji portala nego autoru, D. Čičku, i cijelo se vrijeme njemu obraćaju, a ne Redakciji i čitaocima.
Ipak, da ne “cjepidlačimo”, odlučili smo objaviti “demanti/odgovor/komentar”, što smo sinoć i učinili, a danas smo zatražili očitovanje i autora, Derviša Čička, koje također objavljujemo u cijelosti i bez ikakvih intervencija.
“Gđa. Mulabdić!
Zahvaljujem se na Vašem ljubaznom odgovoru, koji su sročile kolege ing. Sarić i ing. Husić i žao mi je što se sa Vaše strane, kao osobe zadužene za odnose sa potrošačima, tj. sa javnošću, radi o potpunom nerazumijevanju suštine problematizirane teme iz pomenutog napisa na portalu “Tuzlalive”.
(Stavovi i mišljenja izneseni u ovom tekstu su isključivo autorovi i ne odslikavaju nužno stavove redakcije portala)
http://bihkonk.gov.ba/rjesenje-po-zakljucku-o-pokretanju-postupka-po-sluzbenoj-duznosti-protiv-jp-centralo-grijanje-tuzla-d-d-tuzla.html
Kazna poduzeću 40.000 KM za nesavjesan rad.!!??. 20 iljada direktor, 10 iljada pravnik, 5 iljada tehnički i 5 iljada ekonomski pobočnici direktora, za početak. Ovako ispade da će korisnici grijanja platiti neznanje rukovodstva poduzeća.