“Zara” uvodi novu uslugu u 14 zemalja

Cilj produžiti upotrebu “Zarine” odjeće. Projekat će takođe smanjiti otpad i potrošnju sirovina, poručili su

Španski lanac trgovina odjećom “Zara” planira proširiti digitalnu platformu za prodaju, popravak i darivanje polovne odjeće na još 14 evropskih zemalja, hvatajući korak s procvatom tržišta na Starom kontinentu.

Usluga “Pre-Owned” već je dostupna u “Zarinim” trgovinama, na veb stranici i u mobilnoj aplikaciji u Velikoj Britaniji i Francuskoj, prenosi “Jutarnji.hr”.”Zara” je u utorak izvijestila da je planira lansirati i u Hrvatskoj, Španiji, Njemačkoj, Austriji, Belgiji, Slovačkoj, Sloveniji, Finskoj, Grčkoj, Irskoj, Italiji, Luksemburgu, Nizozemskoj i Portugalu.

“Inditeks”, vlasnik “Zare”, objavio je da mu je cilj produžiti upotrebu “Zarine” odjeće. Projekat će takođe smanjiti otpad i potrošnju sirovina, poručili su.

Dio kolača u tržištu polovne odjeće već pokušavaju ugrabiti i druge marke brze mode, poput glavnog “Zarinog” konkurenta “H&M-a”, pišu Nezavisne novine.

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *