Vaša pisma: Varaju nas na vagi u Bingu, evo dokaza (Foto)

Poštovana redakcijo mog omiljenog portala!

U mojoj drugoj ŽALBI POTROŠAČA protekla 3 meseca obećala sam „Bingu“ da ću slučaj poslati  i ovom tuzlanskom portalu, ali sam sačekala odgovor pa evo obećanje ispunjavam.

Naime, odavno sam primetila da nas trgovačke kuće, kao i proizvodjači, VARAJU gde god stignu pa sam se zainatila da im ne prodje bez reakcije i upozorenje komšijama i javnosti.

Nije mi bilo mrsko s obzirom na to da sam pristalica parole „KUPUJMO DOMAĆE“ koja se pretvorila u „KO ĆE KOGA, NEGO SVOJ SVOGA…“ jer se oba slučaja koja su predmet mog pisma odnose na tuzlanske firme – „Bingo“ i „Coly“. Ovoj drugoj nisam pisala, jednostavno sam se preorijentisala na druge proizvodjače („Klas“ uglavnom).

Prvo moje obraćanje „Bingu“ je bilo 06.11.2022. godine (nedelja naveče) a odgovor da će moj e-mail proslediti nadležnoj službi  da kolege provere i poduzmu adekvatne mere, stigao je vec 08.11. (utorak).  Kasnije ću „iz druge ruke“ saznati da se roba (bataci) prima na jednoj vagi i uglavnom pakuje za prodaju, a druga vaga je kod povrća (za kupce) i da je jedna od njih NETACNA! Da ne bih prepisivala, šaljem vam skeniran e-mail.

Drugu ŽALBU POTROŠAČA poslala sam 03.02.2023. (petak)  a odgovor je stigao 06.02. (ponedeljak). Radi se o težini smrznutog graška: 350 gr umesto 400 gr kako piše na pakovanju! I naravno, opet zahvaljuju i izvinjavaju se, kažu vage se redono baždare a s obzirom na to da se radi o smrznutom proizvodu moguće je stvaranje leda što može uticati na gramažu (kako da ne!)!

Nude zamenu proizvoda (već skuvano) ili povrat novca. Da slučaj manje gramaže nije usamljen, poslala sam im i sliku širokih rezanaca proizvodjača Coly i usput sliku kafe od 500 gr – da dokažem tačnost svoje kućne vage.

Šaljem vam skeniran e-mail i 2 slike vaganih proizvoda (Slika 3. i 4., u prilogu ukupno 5 slika)

Eto, pa KUPUJMO DOMAĆE…

Pozdrav od Nevenke Garagić, Tuzla

(Stavovi i mišljenja izneseni u ovom tekstu su isključivo autorovi i ne odslikavaju nužno stavove redakcije portala)

Podijeli

9 0 komentara

  1. Moje negativno iskustvo sa NLB bankom javno istićem i to će potrajati. NLB banka je prevarant u bankarstvu br.1 (čak ispred Broja jedan iz Alan Forda). Javno treba da se oglašava, neka zna da NLB banka isto tako stavlja klijenta na vagu, pa ga prevari. A da situacija bude zanimljivija, NLB proglasi klijenta da je lopov i da hoće da uzme pare od banke koje mu ne pripadaju. Zato istićem NLB BANKA JE VRHUNSKI PREVARANT pa vi birajte s kim ćete imati posla. Sve iz ličnog iskustva.

    • Nova Ljubljanska banka – pa valjda imamo svi iskustva sa njima i kako su prevarili hiljade štediša bivše Jugoslavije.
      Njih zaobilazim u širokom luku – najgori su

    • ne bi bilo lose da malo detaljises oko prevare s obzirom da ovde imamo samo tvoje tvrdnje koje ne piju vode nigdje

  2. A jeste li probali vagati uvozne proizvode?!
    Ja jesam i više puta sam imao problema sa njima nego sa domaćim. A da ne govorimo o njihovim pogrešnim deklaracijama i sl.

    • “Samire”: Vaga se samo ono što se kupuje. A gospodja je navela da “Kupuje domaće”…Što bi vagala strane robe ako ih ne kupuje, glupost!

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *