Tri vježbe koje prže kalorije, jačaju kondiciju i grade izdržljive mišiće

0
120

Trčanje može dosaditi. Riječ je o kardio treningu koji je izvrstan jer je svima dostupan i besplatan, ali ako ne mijenjate rute ili nemate društvo, možda ćete brzo odustati.

Rezultati za vaše tijelo i mentalno zdravlje neće izostati ako ste dosljedni i uporni, no ako ste nestrpljivi, postoji način da do njih stignete brže i začinite svoju rutinu.

Tokom sljedećeg posjeta parku u kojem trčite, ugradite ove tri vježbe u rutinu, predlaže časopis Men’s Health. One prže kalorije, jačaju kondiciju i grade izdržljive mišiće.

1. Hodajući iskoraci (100 metara)

Stanite uspravno pa napravite korak unaprijed i spustite se u duboki čučanj tako da vam koljeno stražnje noge gotovo dodiruje pod. Podignite se u uspravan položaj pa napravite isti postupak drugom nogom. Hodajuće iskorake radite 100 metara.

2. Čučanj iz skoka (20 ponavljanja)

Obje ruke stavite iza glave i stanite uspravno. Stisnite kukove i spustite se u puni čučanj, a onda napravite eksplozivan skok u zrak. Skočite što je više moguće pa ponovite 20 puta.

3. Sprint (100 metara)

100 metara nije velika udaljenost, ali dovoljno je da razbijete monotoniju. Podižite visoko koljena dok trčite sprint i koristite ramena. Nakon 100 metara, vratite se iskoracima.(ip,tl)

Download PDF

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here