Saopćenje: Ombudsmen Marić diskriminira kompaniju Telemach

Senzacionalistička obraćanja Ombudsmana za zaštitu potrošača Saše Marića povodom isteka ugovora Telemach BH sa Telekomom Srbija o emitovanju kanala Arena Sport, kao i preporuke u telekomunikacijskom sektoru koje je ombudsman uputio jedino operateru Telemach BH, predstavljaju pokušaj da se selektivnom primjenom propisa i nametanjem pravno neutemeljenih zahtjeva, koji ne važe za druge operatere, vrši nedozvoljeni pritisak na korisnike Telemach BH.

Telemach je svoje pretplatnike obavijestio o promjenama u programskoj šemi na identičan način, jednako kao što su to učinili drugi operateri početkom 2020. godine, kada su informisali svoje korisnike o prekidu distribucije jednog od najvažnijih i najgledanijih TV kanala – televizije Nova BH. Ombudsman Marić se tada nije ni oglasio da zaštiti interese korisnika drugih operatera zbog izostanka mogućnosti da gledaju sadržaje od nacionalnog značaja poput utakmica reprezentacija Bosne i Hercegovine u više sportova.

Ombudsman je usmjeravajući pažnju samo na Telemach u prethodnih sedam dana, potpuno ignorisao činjenicu da je početkom godine upravo kompanija M:tel, koja je u vlasništvu Telekoma Srbija prekinula distribuciju Sport Klub TV kanala, čime su njihovi korisnici izgubili mogućnost da prate ekskluzivne prenose najboljih evropskih i svjetskih takmičenja, evropskog prvenstva u fudbalu 2021. godine, prenosa fudbalske reprezentacije BiH u kvalifikacijama evropskog prvenstva u košarci gdje nastupaju košarkaški Zmajevi, kao i najatraktivnijih teniskih turnira i trka Formule 1 i MotoGP. Ombudsman nije našao za shodno da javno reaguje, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje M:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor.

Oštrom reakcijom usmjerenom samo protiv Telemach BH i potpunim izostankom reakcije u slučaju M:Tel, institucija Ombudsmana, koja bi trebalo da podjednako vodi računa o pravima svih potrošača i koja bi trebalo podjednako da postupa prema svim operaterima, izabrala je da “ispituje” isključivo Telemach BH. Ne možemo a da se ne zapitamo da li ovi jednostrani napadi Ombudsmana na Telemach BH predstavljaju samo nastavak njegovog pasivnog držanja povodom monopolizacije tržišta telekomunikacija na 49% teritorije Bosne i Hercegovine gdje je nezakonito odobrenim akvizicijama Telekomu Srbija omogućeno da u potpunosti zatvori tržište Republike Srpske i korisnike liši izbora drugog operatera.

Telemach BH poziva Ombudsmana da prema svim operaterima primjenjuje jednake standarde i da se uzdrži od aktivnosti kojim vrši nedozvoljen pritisak na korisnike Telemach BH. Svi korisnički ugovori i “Opći uslovi poslovanja” Telemach BH formirani su na osnovu propisa Regulatorne agencije za komunikacije, a upravo je RAK formulisao šta može biti osnov za raskid što se u praksi sporovodi više od decenije.

Telemach BH će kao i do sada poduzeti sve aktivnosti kako bi svojim pretplatnicima omogućio i dalje uživanje u najkvalitetnijem sadržaju. Verujemo da postoji dovoljno veliki broj operatera u Federaciji BiH i da svako od korisnika može da izabere najboljeg.

Nijedna negativna kampanja organizovana po društvenim mrežama i medijima, pa makar se tome pridružio i ombudsman, ne može osporiti činjenicu da Telemach BH ima najbolju ponudu programa, da pružamo najsavremeniju uslugu i najbrži internet, što je uvjereni smo, poznato građanima Bosne i Hercegovine, saopćeno je iz Telemacha.

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *