Netflix najavio novo poskupljenje i borbu protiv dijeljenja lozinki

Netflix ima više od 260 miliona pretplatnika širom svijeta, a cijena za segment sa reklamama u SAD košta 6,99 dolara i nije povećavana od kada je uvedena
Netflix_ilustracija
(Foto: ILustracija, Unsplash)

Netflix je najavio nova poskupljenja u svom posljednjem pismu investitorima.

Dok poboljšavamo Netflix, tražićemo povremeno od svojih korisnika da plaćaju malo više kako bi se ovaj napredak opravdao, što će zauzvrat donijeti nove investicije i unapređenje naših usluga“, rekli su iz kompanije.

Netflix je pokrenuo verziju sa reklamama u novembru 2022. godine, a usput je i krenuo u borbu protiv dijeljenja lozinki.

Ranije ovog mjeseca su saopštili kako imaju 23 miliona aktivnih korisnika u segmentu sa reklamama, što je prema prognozama stručnjaka između 12 i 15 miliona pretplatnika.

Inače, Netflix ima više od 260 miliona pretplatnika širom svijeta, a cijena za segment sa reklamama u SAD košta 6,99 dolara i nije povećavana od kada je uvedena.

U pismu investitorima, Netflix nije naveo koliko planira da poveća cijene niti na koje regione se to odnosi, pa je pitanje da li će važiti i za Evropu, odnosno BiH. (vb)

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *