Kako se riješiti podbratka: Evo savjeta i vježbi za uspjeh (Foto)

Samo redoviti trening i ponovljene primjene mogu dovesti do dugotrajne snage i tonusa mišića, kao i veće elastičnosti kože

0
186

Pred ogledalom se to obično ne primijeti, a često se iznenadimo što imamo podbradak tek kad se vidimo na fotografijama. Onaj neugledni nabor ispod brade, u određenim pozama, pod određenim kutom, izgleda krajnje neatraktivno.

Izvor: Profimedia

Kako se formira podbradak?

Postoji mnogo različitih uzroka za nastanak podbratka. Zadebljani sloj kože ispod brade može biti genetska predispozicija ili zadržavanje vode. S godinama razlog može biti opuštanje tkiva kože. Čak i ako se podbradak često povezuje s prekomjernom tjelesnom težinom i lošom prehranom, njezin izgled nije nužno povezan s težinom, jer čak i vitke osobe mogu razviti podbradak. Međutim, prekomjerna tjelesna težina uvelike potiče razvoj podbratka.

Podbradak također može biti uzrokovan medicinskim problemom. Primjerice, ako patite od poremećaja štitnjače ili nedostatka joda, ne bi bilo loše otići liječniku ako vam se iznenada pojavi podbradak.

Izvor: Shutterstock

Kako ga se riješiti?

Želite li se riješiti podbratka, preporučljivo je prvo preispitati svoj način života. Postavite si sljedeća pitanja: Jesam li zdrav? Je li moja prehrana uravnotežena? Konzumiram li puno nezdravih stvari poput alkohola, nikotina ili nekih lijekova? Krećem li se dovoljno?

Zdrava prehrana i čarobni vitamin E

Želite li se riješiti podbratka, tada bi prije svega trebali pažljivije razmotriti prehranu, te što više smanjiti šećere i ugljikohidrate. U najboljem slučaju, njihovo bi mjesto trebali zauzeti vitamini, puno proteina i zdravih masti. Unos vitamina E može pomoći u jačanju čvrstoće kože, jer ovaj vitamin jača stanične membrane i time povećava elastičnost kože. Vitamin E se uglavnom nalazi u uljima, kao što su ulje pšeničnih klica, suncokretovo ulje, kukuruzno ulje, sojino ulje ili ulje uljane repice. Ima ga i u lješnjacima, bademima i lisnatom povrću. Hrana životinjskog podrijetla općenito je siromašna vitaminom E.

Izvor: Unsplash

Što manje toksina

Puno cigareta ili redovita konzumacija alkohola također može uzrokovati da polako, ali sigurno razvijete podbradak. S vremenom nikotin i alkohol uzrokuju da koža gubi elastičnost jer je tkivo slabije opskrbljeno kisikom. Redovita uporaba određenih lijekova također može dovesti do gubitka čvrstog tkiva. Pažljivo promotrite možete li išta promijeniti u ovom segmentu.

Kada će pojačano kretanje imati učinka?

Kao što je već spomenuto, ‘dovoljno’ vježbanja važan je čimbenik kada se pokušavate riješiti podbratka. Ako imate prekomjernu tjelesnu težinu, pobrinite se da redovito vježbate i kao rezultat toga gubite kilograme. Nije bitno radi li se o treningu izdržljivosti, mišića ili snage, najvažnije je kretati se. Veća potrošnja kalorija znači da se masne naslage polako tope na raznim dijelovima tijela, bilo da je riječ o struku, trbuhu, stražnjici ili ispod brade. Međutim, nema jamstva da će odmah nestati. Moguće je da će se masne naslage ranije smanjiti na drugim mjestima. Ako imate genetsku predispoziciju za salo ispod brade, teško ćete se riješiti podbratka samo vježbanjem, ali to ne znači da ne biste trebali uključiti neku fizičku aktivnost u svoj život.

Ciljane vježbe za muskulaturu vrata

U svom sportskom programu možete raditi i specifične vježbe za jačanje vratnih mišića. Također jačaju područje oko brade. Postoje razne ciljane vježbe za jačanje vrata i vratnih mišića koje treba raditi svaki dan, najbolje pred ogledalom. Ako se toga držite i redovito vježbate, možete primijetiti da vam se brada zateže nakon samo nekoliko tjedana.

1. XO

Ova vježba postoji već duže vrijeme i već je bila na popisu tajnih savjeta 1970-ih za rješavanje brade. Da biste izveli ovu vježbu, trebate reći ‘X’ s pretjeranim izrazima lica, a zatim ‘O’. Učinite to što češće zaredom – ‘XOXOXOXO’. Možda se čini malo čudnim, ali uhvatite li područje ispod brade dok to izgovarate, osjetit ćete koliko se tkiva i mišići kreću.

2. Jezik na nos

Ovo je također vježba čija je izvedba bolja u samoći, jer ako vas netko vidi, pomislit će da s vama nešto nije u redu. Pokušajte doći do vrha nosa ispruženim jezikom. Po mogućnosti nekoliko puta zaredom i to ponavljajte svaki dan.
Vježbe za smanjivanje podbratka


Izvor: YouTube

3. Napuhana riba

Želite li se riješiti brade, napravite vježbu koja se zove napuhana riba! Dakle, duboko udahnite, čvrsto napuhnite obraze, što više možete, a zatim izdahnite. Ponovite ovo nekoliko puta.

4. Šaka na bradi

Stisnite šake i čvrsto naslonite bradu na njih. Zatim stisnutim šakama pritisnite bradu i zadržite napetost na trenutak. Zatim olabavite, pa ponovite. Ovu vježbu možete prijaviti i pritiskom na šaku čelom ili sljepoočnicama. Na taj se način dugoročno jačaju cjelokupni vratni mišići. U međuvremenu se uvijek opustite, duboko udahnite i izdahnite pa tek onda ponovite vježbu.

Treba poboljšati cirkulaciju

Želite li se riješiti podbratka, masaža također može biti dobar lijek. Ubrzava cirkulaciju krvi i tako jača vezivno tkivo ispod brade. Naime, ako je u koži bolja cirkulacija, tada je koža obično čvršća. Predlažemo dvije učinkovite masaže:

• Ispružite vrat i podignite pogled. Zatim lagano pritisnite s oba dlana kako biste pogladili vrat do brade. Ponovite ovo nekoliko puta.

• Držite kožu ispod brade između kažiprsta i srednjeg prsta. Dlanom druge ruke sada protrljajte kožu od vrata preko lica do jagodica. Ponovite ovo nekoliko puta.

Savjet: za ove masaže možete koristiti i ulje za lice kako bi vam prsti lakše klizili po koži. Osim toga, dodatnu potporu mogu pružiti ulja s učinkom zatezanja. Preporučena ulja su bademovo, jojobino ili ružino ulje.

Za masažu se može koristiti takozvani Gua Sha kamen koji vrlo glatko klizi po koži i djeluje kao svojevrsna limfna drenaža na tkivu.

Da biste se riješili brade, potrebno je vrijeme i strpljenje

Da biste se riješili podbratka, prije svega, potrebna vam je jedna stvar: ustrajnost. Naime, svim opisanim metodama treba neko vrijeme prije nego što počnu djelovati. Samo redoviti trening i ponovljene primjene mogu dovesti do dugotrajne snage i tonusa mišića, kao i veće elastičnosti kože. A promjena od loših navika do zdravijeg načina života postaje vidljiva tek nakon nekoliko tjedana. (Story)

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here