Hotel “Vertigos” prepoznatljiv ugostiteljsko-turistički brend Tuzle (Foto)

Posebno je napomenula da hotel "Vertigos" posjeduje vlastiti punjač za električna vozila i po tom sadržaju jedini su u Tuzlanskom kantonu

0
399

Prije samo godinu dana, svečanim otvaranjem hotela “Vertigos” turističko-
ugostiteljska ponuda Grada Tuzla postala je bogatija za još jedan hotel
kategorisan sa četiri zvjezdice, a koji je u vlasništvu velike građevinske
kompanije “TEHNOGRAD-company” d.o.o Tuzla.

Luksuzno opremljeni hotel, koji se nalazi u centru grada Tuzla, u neposrednoj blizini Panonskih jezera, za kratak period rada ostvario je zavidne rezultate i postao prvi izbor za turiste prepoznatljiv po kvaliteti usluge i lokaciji.

U povodu prve godišnjice rada spomenutog hotela održana je konferencija za novinare na kojoj su govorili direktor hotela “Vertigos” Ademir Vrabac, Maida Kudumović uime Marketing službe hotela “Vertigos”, te Nerma Halilagić Kalajlić, PR kompanije TEHNOGRAD-company d.o.o Tuzla.

Direktor Vrabac kazao je da je popunjenost hotela oko 80 posto, što je rijetkost u ovoj branši, a da su osim gostiju iz naše države najčešći posjetioci iz susjednih država, a bilo je gostiju Australije, Kine, Njemačke, Austrije, Nizozemske, Republike Turske, Švicarske, SAD, Francuske, Italije, Poljske i drugih zemalja.

Važno je istači da hotel “Vertigos” po broju prijavljenih gostiju i naplaćenoj boravišnoj taksi spada u sami vrh hotel u Tuzli i to samo za šest mjeseci  poslovanja u prošloj godini – istakao je Vrabac, te dodao da je “Vertigos” postao prepoznatljiv brend Tuzle.

Kazao je kako je u “Vertigosu” održan veliki broj skupova sa međunarodnim učešćem, seminara, kongresa, što je posebno važno u periodu izvan tursitičke sezone. U hotelu je boravio veliki broj reprezentativnih selekcija i sportskih ekipa i mnogi su s komplimentima potencirali uslugu i hranu “Vertigosa”.

Pozitivni trendovi u sferi turizma se nastavljaju, veliki broj gostiju želi rezervaciju u hotelu tokom sezone na Panonskim jezerima, ali i radi posjete brojnim istorijskim i kulturnim znamenitostima ovog kraja.

Vizija hotela “Vertigos“ je postati prepoznatljiv luksuzni brend po usluzi i standardu kvalitete, te biti dosljedan u novitetima uz izvrsnu i personaliziranu uslugu koja premašuje očekivanja i nadahnjuje povezanost sa našim brendom, rekla je Maida Kudumović uime Marketing službe hotela “Vertigos”.

Nisu nam strani komentari naših gostiju koji kažu da se kod nas osjećaju kao kod kuće. Nije nam bitno samo pružiti kvalitetne usluge, po čemu smo već poznati, nego i stvoriti osjećaj gostoprimstva kod gostiju, a s druge strane raditi na spajanju različitih kultura i nacija. Hotel “Vertigos” je zahvaljujući napornom radu upravo time postao toplo mjesto pristupačno za sve naše goste – naglasila je Kudumović.

Posebno je napomenula da hotel “Vertigos” posjeduje vlastiti punjač za električna vozila i po tom sadržaju je jedini u Tuzlanskom kantonu.

Glasnogovornica TEHNOGRAD-companyja, u čijem sastavu posluje hotel “Vertigos”, Nerma Halilagić Kalajlić istaknula je opravdanost investiranja kompanije u hotelijerstvo, jer takva iskustva već ima kroz dugogodišnji rad hotela “Tehngrad” u Slavinovićima.

S ciljem ostvarivanja dugoročnog odnosa sa našim cijenjenim gostima koji
nam ukažu povjerenje, kreirali smo posebnu personaliziranu mobilnu
aplikaciju VerTe koja će omogućiti bržu, jednostavniju i lakšu rezervaciju
smještaja u našem hotelu, a samim tim svi naši gosti postaju članovi
zajednice hotela “Vertigos” koji će imati posebne pogodnosti za rezervaciju
budućih smještajnih jedinica – kazala je Halilagić Kalajlić.

Dodala je da Beta verzija spomenute aplikacije izlazi 10. juna ove godine kada će biti omogućene i prve rezervacije.

Želimo da u sferi hotelijerstva svi gosti, koji se odluče za smještaj u našim hotelima, dožive ne samo lijepe uspomene, nego i dodatnu vrijednost – zaključila je glasnogovornica Nerma Halilagić Kalajlić. (TL – Foto: Darko Zabuš i Miro Petrović)

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here