Grad Tuzla uvodi modernizovaniji način reklamiranja: Uskoro digitalni city light pano

Ključne izmjene uključuju dopuštanje postavljanja reklamnih objekata poput jumbo plakata, LED displeja i city light panela u užoj gradskoj jezgri, pod uslovom da su takve lokacije definisane Programom lokacija
Reklamiranje_plakatiranje_panoi
(Hoće li se uvesti reda i kada je riječ o mjestima gdje se mogu postavljati reklame, plakati, posebno uoči izbora? – Foto: Ilustracija, Tuzlalive, arhiva)

Na 25. sjednici Kolegija gradonačelnika Tuzle, održanoj danas u Gradskoj upravi, razmatran je prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnom redu, u svrhu prilagođavanja novim tehnologijama u oblasti reklamiranja, a koja će biti upućena Gradskom vijeću Tuzle na usvajanje.

Razvoj tehnologije u reklamiranju, posebno digitalnih medija, zahtijeva ažuriranje komunalnih propisa kako bi se osigurala efikasnost oglašavanja. Grad Tuzla, prepoznajući važnost praćenja trendova u reklamiranju, želi omogućiti pravnim i fizičkim licima korištenje svih raspoloživih reklamnih medija.

Ključne izmjene uključuju dopuštanje postavljanja reklamnih objekata poput jumbo plakata, LED displeja i city light panela u užoj gradskoj jezgri, pod uslovom da su takve lokacije definisane Programom lokacija.

Osim toga, uvodi se i novi tip reklamnog objekta – digitalni city light pano, koji omogućava upravljanje putem internetske mreže. Predložene izmjene ne samo da će modernizovati način reklamiranja u Tuzli, već će i omogućiti Gradu da koristi reklamne medije za obilježavanje državnih praznika i promociju lokalnih događaja.

Također, omogućava se postavljanje reklamnih objekata poput banderola, reklamnih i informativno-propagandnih panoa na stubove javne rasvjete. Odlukom će se regulisati i postavljanje državnih i ukrasnih zastavica tokom državnih praznika na stubove javne rasvjete. (T)

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *