Evo u kojim se trgovačkim lancima od sutra “zaključavaju” cijene

Trgovine će, kako je rečeno, na ulazu imati istaknut plakat na kojem se nalazi logo projekta te proizvodi sa prijašnjom i "zaključanom" cijenom

od sutra zakljucane cijene u trgovackim lancima fbih
Kampanja na snagu stupa sutra, a trajat će do 15. marta naredne godine (Foto: Ilustracija)

Do sada je 13 velikih trgovina potpisalo protokol o učestvovanju u projektu kojim se cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda “zaključavaju” na period od tri mjeseca.

Kako je za Klix.ba potvrđeno iz Federalnog ministarstva trgovine u međuvremenu su stigli pozivi i upiti još nekoliko trgovina koje žele da učestvuju u projektu.

Od sutra će proizvodi biti zaključani u 13 velikih trgovačkih lanaca: YimoR, UDT Best, Konzum, Merkator, Bingo Hoše komerc, Amko komerc, Dobrinja, Robot, Naš Market, Deny prom, Madi i Namex.

Osim toga, do sada se prijavilo i sedam manjih trgovina koje će “zaključati” cijenu minimalno 20 proizvoda.

Kampanja na snagu stupa sutra, a trajat će do 15. marta naredne godine.

.Trgovine će, kako je rečeno, na ulazu imati istaknut plakat na kojem se nalazi logo projekta te proizvodi sa prijašnjom i “zaključanom” cijenom.

U “zaključanu” cijenu ne mogu biti uvršteni akcijski proizvodi. (tl)

Podijeli

One comment

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *