Do sada je 13 velikih trgovina potpisalo protokol o učestvovanju u projektu kojim se cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda “zaključavaju” na period od tri mjeseca.
Kako je za Klix.ba potvrđeno iz Federalnog ministarstva trgovine u međuvremenu su stigli pozivi i upiti još nekoliko trgovina koje žele da učestvuju u projektu.
Od sutra će proizvodi biti zaključani u 13 velikih trgovačkih lanaca: YimoR, UDT Best, Konzum, Merkator, Bingo Hoše komerc, Amko komerc, Dobrinja, Robot, Naš Market, Deny prom, Madi i Namex.
Osim toga, do sada se prijavilo i sedam manjih trgovina koje će “zaključati” cijenu minimalno 20 proizvoda.
Kampanja na snagu stupa sutra, a trajat će do 15. marta naredne godine.
.Trgovine će, kako je rečeno, na ulazu imati istaknut plakat na kojem se nalazi logo projekta te proizvodi sa prijašnjom i “zaključanom” cijenom.
U “zaključanu” cijenu ne mogu biti uvršteni akcijski proizvodi. (tl)
MIRNO SPAVAJ NANO ,
CIJENA JE ZAKLJUČANA ….