Četiri savjeta pomažu da se zaštite od nervoze

Pročitajte 4 savjeta za oslobođenje od stresa američkog pisca i predavača Dalea Carnegiea 4 savjeta za oslobođenje od stresa

0
316

Često smo tijekom dana suočeni s raznim stresnim situacijama, a svi žele znati kako se izboriti sa stresom i smiriti živce. Neki ljudi znaju kako kanalizirati energiju i razviti otpornost na stres, dok su neki osjetljivi i ne znaju kako se zaštititi od stresa koji utječe i na njihovo mentalno zdravlje. Ako ste stalno pod stresom, važno je napraviti određene promjene i poteze koji će pomoći razviti otpornost i spriječiti posljedice.

Čuveni američki pisac i predavač Dale Carnegie pisao je o osobnom razvoju, razvijanju timskog duha, javnim nastupima i vještinama potrebnim za pozitivnu transformaciju. Evo nekoliko njegovih citata koji će vam pomoći da shvatite što uzrokuje sve naše strepnje i brige, što dovodi do stresa, i, naravno, kako sve to možemo izbjeći.

“Naše emocionalno stanje je mnogo zamornije od fizičkog stresa. Stalno vrtimo probleme u glavi, razmišljamo o njima dan i noć. Stalno nas nešto brine, od pomisli da nećemo imati vremena da kupimo namirnice do ozbiljnijih strahova.”

“Strah ne postoji nigdje drugdje osim u vašem umu”- isticao je Carnegie.

Strah je emocija koja proizilazi iz činjenice da zamišljamo negativan ishod nekog slučaja, unaprijed. To je stanje pesimizma i negativnih predviđanja koje se ne može drugačije okarakterizirati nego kao navika. Važno se osloboditi negativnog obrasca razmišljanja, osvijestiti kada to radimo i otpustiti negativne misli. Optimističniji ljudi su sretniji i život im je ispunjen lakoćom.

Također, još jedna navika koja stvara prekomjeran stres je stalno razmišljanje o neizvjesnoj budućnosti. “Ne pokušavajte otkriti što je skriveno u magli budućnosti; živi danas i radi današnji posao” – istakao je Dale Carnegie. Ne možemo znati što će se dogoditi sutra, a ponekad su ljudi toliko uronjeni u ove planove da žive samo s očekivanjima, dok stvarni život jednostavno prolazi pored njih. Opustite se i živite danas, u sadašnjem trenutku.

“Podložniji smo anksioznosti ne na poslu, već kada nam se radni dan završi. Tada dajemo prostor našoj mašti, a ona nas može dovesti do najsmješnijih razmišljanja.”Umjesto da se odmorite i opustite kada dođete s posla, počinjete se vraćati na stresne situacije iz tog dana, razmišljate kako će biti sutra, što vam donosi sljedeći sastanak. Nakon posla, kliknite tipku STOP i ne razmišljajte o radnim zadacima. Umjesto stresa, izaberite opuštanje, piše Sensa

“U životu se susrećemo sa stotinama situacija koje su upravo takve i ne mogu biti drugačije. Imamo izbor. Možemo ih prihvatiti onakvima kakve jesu, ili uništavati svoje živote i doživljavati živčane slomove u pokušajima da ih promijenimo”. Ovom izjavom Carnegie nam poručuje da se nema potrebe nervirati se zbog stvari na koje ne možemo utjecati, jer to će nam donijeti samo negativno raspoloženje, osjećaj razočaranja i pojačan stres.

“Osmjeh je bezgrešan i vrijedan” – poručuje ovaj autor. Smijte se svakog dana, liječite se osmjehom i ne pokušavajte sve kontrolirati. Pustite da život, vrijeme i sudbina odrade svoj dio posla. Uživajte u ovom putovanju.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here