Bingo se ne boji konkurencije, Lidl je dobrodošao!

Podsjetila je da su strani trgovački lanci i ranijih godina bili prisutni na bh. tržištu, poput Interexa i Tuša, ali su se na kraju povukli

0
490
"Bingo" se, navodno, ne plaši konkurencije Lidla (Foto: Ilustracija, arhiva)
Najveći bosanskohercegovački trgovački lanac Bingo koji broji 220 trgovina ne boji se dolaska Lidla. Zdrava konkurencija uvijek je dobrodošla, kazala je Ljiljana Kunosić, direktorica Bingo Group.

”U BiH imamo preko 50 posto malih trgovaca, što u Evropi nije slučaj. Mislim da će oni osjetiti značajnije udare. Naravno da ćemo njegov dolazak i mi osjetiti, ali mi radimo na niske marže, tako da mislim da se Lidl u tom smislu neće proslaviti kao u Srbiji. Vjerujemo u potrošače i domaću proizvodnju i trudit ćemo se da se izborimo”, kazala je Kunosić.

Istakla je da sve zavisi od potrošača, te da već 30 godina govori da građani moraju imati jaču svijest i da se na policama okreću domaćem proizvodu.

“Ne moramo smatrati da je lošiji kvalitet domaćeg proizvoda. Moramo otkloniti taj otpor prema domaćem proizvodu i naviku da je strano bolje”, istakla je ona.

Govoreći o cijenama proizvoda koje uslijed velike inflacije na kraju igraju ključnu ulogu u kupovini određenog artikla, Kunosić navodi da jake države imaju i jake poticaje, te da se jako teško boriti u tim segmentima.

Bingo se ne boji konkurencije, Lidl je dobrodošao
“Bingo” se navodno ne plaši konkurencije Lidla – Ljiljana Kunosić, direktorica “Bingo” Grupe (Foto: PRESS)

“Ipak i pored toga mislim da nema velikih razlika u cijenama. Tu nema neke marže i profita”, poručila je.

Podsjetila je da su strani trgovački lanci i ranijih godina bili prisutni na bh. tržištu, poput Interexa i Tuša, ali su se na kraju povukli.

“Trudit ćemo se da se izborimo. I ranije su dolazili strani lanci koji nisu uspjeli opstati”, kazala je Kunosić.

Podsjetimo, početak rada njemačkog trgovačkog lanca Lidl, koji gradi svoj prvi objekat u Bijeljini, se očekuje vrlo brzo. Od prve najave dolaska govori se o njegovom uticaju na rad domaćih trgovačkih lanaca. Dobro je poznato da Lidl cilja na segment diskontne prodaje i da je njegov dolazak potaknut nedostatkom konkurencije u segmentu sniženja i niskoj kupovnoj moći potrošača.

Sasvim je sigurno da će dolazak Lidla unaprijediti konkurenciju maloprodajnih trgovačkih lanaca, što je u konačnici dobro za potrošače, a imat će uticaj i na poziciju domaćih proizvođača na bosanskohercegovačkom tržištu. (PRESS)

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here