Sjećate li se šta je bilo na ovom prostoru prije nego što je nikla “šuma” stambenih objekata? Kažu vremešniji Tuzlaci, bilo je kukuruzište, a sada je prostor Stupine – Ušće jedno veliko gradilište. Zgrada tik uz zgradu. I još će ih biti.
Građevinske kompanije pronalaze i najmanji prostor za izgradnju novih objekata, “stiskaju” se jedna do druge, a malo je nekih drugih, životno bitnih sadržaja. Poput igrališta za djecu, parkova, klupa za odmor duha i tijela.
Šta ovdje vidite kao dobro, a šta vam smeta? Važno nam je vaše mišljenje… (tl)
Prvo, ova zaobljen azgrada je totalni višak. Zbog nje sve djeluje natrpano a mogao je to biti mnogo lijep dio zemljišta sa zelenom površinom. Takođe, bilo je dovoljno produžiti pješačku stazu do buvljaka uz samu Jalu, a ne upored uz zgradu da ide staza, posebno jer su prozori od stanova doslovno na zemlji…. a ima toga još mnogo, pa ne znam kako to urbanisti razmišljaju (ili ne razmišljaju)
Od kada je Jasmin uzeo gradsku citanku krenuo je urbicid i javasluk u gradnji.
Odrasla sam u zadnjoj Elovci uz Jalu.
Tamo preko su bile baste i bara od starog korita Jale.
preskakali smo preko kanjenha,Jalu i ponekad isli u badte da uberemo pokoju vocku.Kao djeca.
Nije nam se ni sanhalo da bi takav megalomanski urbicid na tom terenu migao irasti.
Da li neko,imenom i prezimenom snosi idgovornost zato,ko je strpao pare u dzep i ko ce odgovarati ,ako mocvarno tlo pokaze svoje zube?
Mi malo stariji znamo da je nekad na lokaciji ovog kompleksa zgrada bio makadamski put od B. Malte za Ši Selo Naravno pored puta je bila po koja kuća sa lijepim baštama i voćnjacima..
Šta reći na postavljeno pitanje (isto kao i u slučaju pretvorbe parkinga hotela Tuzla u površinu stambene izgradnje ) da je to klasičan primjer kako gradski urbanisti izmjenom regulacioni planova na malom prostoru trpaju stambene jedinice bez izgradnje potrebnih pratećih sadržaja (parkovi, drvoredi, travnjaci, parkinzi, povezane sobračajnice…). Stupine su najveće i urbano najgušće gradsko naselje bez kvalitetnih i dovoljnog broja ulazno-izlaznih saobraćajnica i bez javnog gradskog parkinga. U velikom reklamnnom plakatu izgradnje predhodnih stambenih objekata kupcima stanova su obećali i izgradnju kružnog toka na glavnoj gradskoj sobračajnici (Istočni izlaz Stupina na poveznicu B. Malte i južne magistrale) a on se ne može izgraditi prije istočnog produženja južne koje kasni 25 godina.