U sklopu kampanje kupujmo domaće realizuje projekat pod nazivom ‘Budi cool, biraj 387’

Javna ustanova “VI osnovna škola Mostar” u sklopu kampanje kupujmo domaće realizuje projekat pod nazivom ‘Budi cool, biraj 387’.

S ciljem promocije ekonomskog patriotizma, kako među prosvjetnim radnicima, učenicima i njihovim roditeljima, tako i široj društvenoj zajednici, mostarska osnovna škola je odlučila kreirati promotivne video materijale i kampanje kao poklon povodom 1. marta – Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine.

Ističu da će kroz odgojno-obrazovni sistem poticati kupovinu domaćih proizvoda među učenicima i njihovim roditeljima, kako bi na taj način dali skromni doprinos domaćoj privredi.

Projekat se bazira na tome da učenici sa svojim nastavnicima osmisle kampanje kroz promotivne video zapise, koje će onda ocjenjivati stručna komisija. Nju će činiti istaknuti ekonomski stručnjaci, uspješni privrednici i ugledne osobe koje doprinose razvoju društva.

Pored školskog projekta, veliku ulogu će imati medijska kampanja čiji je cilj podizanje svijesti o kupovini domaćih proizvoda među drugim školama, fakultetima i javnim organizacijama da na sličan način daji doprinos privrednom razvoju naše domovine.

Organizatori projekta su pozvali sve domaće privrednike da se uključe u realizaciju istog, kako bi se postigao širi društveni efekat na nivou čitave države.

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *