
Tuzla već drugi dan nema grijanja i, kako stvari stoje, ne zna se kada će sistem toplinskog zagrijavanja proraditi.
Jučer u noćnim satima na stranici JP “Centralno grijanje” objavljeno je slijedeće obavještenje:
“Obavještavamo vas da zbog problema u radu postrojenja proizvođača toplotne energije – JP „Elektroprivreda BiH“ d.d. Sarajevo, Podružnica „TE Tuzla“ – jos uvijek ne postoje zadovoljavajući parametri za distribuciju i isporuku toplotne energije.
Zbog navedenih okolnosti, prekid u isporuci toplotne energije za grad Tuzla i naselje Šićki Brod i dalje traje.
„Centralno grijanje“ d.d. Tuzla je u kontinuiranoj komunikaciji s proizvođačem te prati dinamiku otklanjanja tehničkih poteškoća, o čemu će korisnici biti pravovremeno informisani.
Zahvaljujemo na razumijevanju.”
Kako izgleda blagovremeno informisanje pokazuje činjenica da u posljednjih 20 sati iz ovog preduzeća nije stigla nijedna informacija o tome šta se događa i kada će građani dobiti toplotnu energiju u stanovima i kućama. I još mole za razumijevanje!?
O kakvom se kvaru i o kakvim stručnjacima se radi, koji dva dana ne mogu sanirati kvar, može se samo nagađati.
Da, “Centralno grijanje” može građane tješiti time što im neće obračunati utrošenu toplinsku energiju za vrijeme dok nije bilo grijanja. Ali, ko će građanima platiti štetu koju trpe zbog hladnoće i prehlađenih beba, djece, starijih i svih ostalih građana, ko će platiti pojačanu potrošnju struje zbog upotrebe grijalica ili klima uređaja; ko će platiti kupovinu lijekova, odlaske liječnicima, a pogotovo ko će građane uvjeriti da imaju stabilan i siguran sistem toplifikacije. Ovakvi kvarovi i zastoji sve su češći. Ima li alternative? Ima li nečije odgovornosti? (tl)
