
Meta, kompanija iza Facebooka i Instagrama, uvodi novu praksu oglašavanja za korisnike koji ne žele plaćati mjesečnu pretplatu od 7,99 eura (oko 16 KM). Umjesto dosadašnjih oglasa koji su se mogli preskočiti ili ignorisati, novi oglasi će zauzimati cijeli ekran i trajati određeno vrijeme tokom kojeg korisnici neće moći nastaviti pregledavanje sadržaja.
Korisnici će imati mogućnost izbora između personaliziranih i manje personaliziranih oglasa, ali u oba slučaja biće primorani gledati takozvane “pauze za oglase” ukoliko ne odaberu opciju pretplate.
Ovakav model već postoji na YouTubeu, gdje korisnici bez pretplate moraju gledati nepreskočive oglase, a sada ga Meta uvodi i na svojim platformama, šireći ga globalno.
Promjene su izazvale brojne reakcije zbog straha od pogoršanja korisničkog iskustva, a očekuje se da bi mogle dovesti i do smanjenja angažmana ili prelaska na druge mreže
