Razvoj Međunarodnog aerodroma u Tuzli u direktnoj je vezi sa njegovom opremljenošću i povećanjem kapaciteta za prijem većeg broja putnika, te povećanim brojem zračnih operacija, tim više što se radi o preduzeću od strateške važnosti za Tuzlanski kanton i cijelu Bosnu i Hercegovinu.
S tim u vezi, Vlada TK danas je razmatrala i prihvatila informaciju o prioritetnom investicijskom ulaganju u kapitalne projekte ovog preduzeća.
Naime, osim izgradnje trećeg gatea (kapije), čime se stvaraju osnovni preduslovi za uvođenje trećeg baznog aviona kompanije Wizz Aira, što je intencija ove aviokompanije, Aerodrom mora unaprijediti i druge neophodne uslove za polijetanje aviona u uslovima smanjene vidljivosti.
Prije svega, radi se o smanjivanju potrebnog minimuma vidljivosti duž polijetno – slijetne staze (PSS) sa trenutnih 300 na 150 ili u konačnici na 125 metara. Ovo unaprjeđenje bi tokom maglovitih dana smanjilo kašnjenja baznih aviona na jutarnjim letovima u odlasku, a sto bi u konačnici omogućilo redovan raspored letova tokom dana.
Projekat ugradnje svjetala centralne linije na PSS stvorio bi pretpostavke i za buduća unaprjeđenja implementacije projekta ILS CAT III na kome aerodrom Tuzla i BHANSA incijalno već rade.
Značajno je napomenuti da jedinu mogućnost za unaprjeđenje na ovaj nivo u Bosni i Hercegovini ima upravo Međunarodni aerodrom Tuzla, te bi ga realizacija kapitalnih projekata učinila znatno konkurentnijim na tržištu aviosaobraćaja, saopćeno je iz Odjeljenja za informiranje TK.