Kompanija Mastercard u saradnji sa internacionalnom humanitarnom organizacijom SOS Dječija sela u BiH, realizovala je kampanju “Prijateljstvo je da traje“, a ista je uspješno završena krajem februara.
Kroz digitalnu platformu i online način doniranja korisnici iz cijele Bosne i Hercegovine su svoju humanost stavili u funkciju stvaranja pozitivih promjena u životima djece koja borave u SOS Dječijim selima. Tokom dva mjeseca trajanje kampanje zabilježen je rast ukupnog broja donacija od 68%, a uz pomoć Mastercarda broj novih donatora, odnosno broj prvih transakcija je porastao za 106%, u poređenju sa istim periodom prošle godine. Naime, u cilju povećanja dugoročnih donacija, Mastercard je stavio ključne prednosti digitalnih tehnologija i digitalnih plaćanja u funkciju dobročinstva i filantropije te je tokom promotivnog perioda svaku prvu pojedinačnu donaciju uplaćenu kroz online platformu uvećao za isti iznos.
Na ovaj način, Mastercard je pokazao da je posvećen održivom razvoju, digitalizaciji i pomaganju lokalnoj zajednici, a prijateljstvo izgrađeno sa SOS Dječijim selima u BiH je primjer funkcionalne inkluzije kroz osnaživanje krajnjih korisnika, a sve sa zajedničkim ciljem, a to je poboljšanje uslova života djece koja žive u porodicama zajedno sa braćom i sestrama i svojim SOS roditeljima.
U SOS Dječijim selima akcenat je na porodičnom okruženju, a topli dom djeca dobijaju zahvaljujući donacijama plemenitih ljudi i kompanija, ali prije svega brizi SOS roditelja. Sredstva donirana kroz ovu kampanju i online platformu pomoći će da se obezbijedi kontinuitet finansiranja svakodnevnih potreba djece i mladih te osiguraju kvalitetni uslovi za bezbrižno odrastanje. SOS Dječija sela u BiH kroz različite programe svakodnevno brinu o više od 1.000 djece i mladih bez roditeljskog staranja, kao i djece i mladih koji su u riziku od odvajanja.
Mastercard i organizacija SOS Dječija sela u BiH ističu važnost podizanja svijesti o donatorstvu, kao i o bitnosti pružanja kontinuirane podrške onima kojima je pomoć najpotrebnija. Online način doniranja kroz digitalne platforme objedinjuje napore da se ukaže na sve prednosti koje digitalna plaćanja i saradnja sa tehnološkim kompanijama mogu da donesu dobrotvornim organizacijama te je važno napomenuti da svi članovi društvene zajednice mogu imati koristi od inkluzivne, digitalne ekonomije.