Zlatni septembar globalno se obilježava kao mjesec podizanja svijesti o djeci oboljeloj od malignih bolesti, a ove godine Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” raznim aktivnostima želi građanima približiti sve teškoće sa kojima se susreću djeca oboljela or raka, ali i njihovi roditelji.
„Već smo krenuli sa kampanjom prvog septembra kada smo osvijetlili sve značajne građevine i znamenitosti u BiH. Nastavili smo sa druženjem sa roditeljima i djecom i našim poznatim nogometašom Sergejem Barbarezom”, kazala je Atifa Buldić-Bešić, PR Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
Iz Udruženja ističu da će ovaj Zlatni septembar biti drugačiji u odnosu na prethodne jer će cjelokupna društvena zajednica 11. septembra od 11 sati u Visokom iskazati svoju solidarnost sa djecom oboljelom od raka, tako što će trčati trku života. Trka života organizuje se i zbog dječaka Afana Habibovića koji se bori sa tumorom na mozgu, a kroz maraton prolazi kroz rehabilitaciju i postiže izvanredne rezultate.
„On nam je sinonim i za borbu i za tu neku trku života koju trče naša djeca, tako da smo sretni što smo s njim mogli ući u tu priču i nadamo se da ćemo u Visokom već sad u nedjelju vidjeti puno naših građana”, istakla je Buldić-Bešić.
Glavna poruka koja se šalje sa ove kampanje jeste da se djeci oboljeloj od raka pokaže kako smo svi isti, te da ih društvena zajednica prihvata i da im je ona podrška na putu ka izlječenju. U odnosu na raniji period, ove godine pruža se dosta veća podrška kako kroz izgradnju Roditeljske kuće, tako i kroz razgovore o ovoj bolesti koja je do sada bila globalna tabu tema.
„Možda može zvučati grubo ali te marginalizirane grupe postanu nevidljive, kada svi od vlasti od pojedinaca se sklone i kažu za mene je to previše teško. Zahvaljujući roditeljskoj kući istakli smo sve probleme i potencijalna rješenja i koliko je važno da društvena zajednica bude uz djecu oboljelu od raka bar tokom tog intenzvinog blničkog liječenja”, navodi Atifa Buldić-Bešić, PR Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
Simbol borbe protiv dječijeg raka je zlatna vrpca, a sve do 11. septembra paralelno sa navedenim aktivnostima realizovat će se i online medijska kampanja za trku za život.