Instagram je nedavno povećao broj objava koje možete podijeliti u jednom postu sa 10 na čak 20. Ova promjena pruža korisnicima veću kreativnu slobodu, omogućavajući im da u jednom postu podijele više sadržaja, bilo da se radi o fotografijama, videozapisima ili njihovoj kombinaciji.
Ova nova mogućnost posebno je korisna za brendove, influencere i kreatore sadržaja koji žele detaljno predstaviti svoje proizvode, usluge ili projekte. Umjesto objavljivanja nekoliko postova zaredom, sada mogu sve informacije predstaviti odjednom, zadržavajući pažnju publike i omogućavajući im istraživanje većeg broja sadržaja u jednoj objavi.
Instagram je ovom izmjenom pokazao kako prati potrebe svojih korisnika i prilagođava se trendovima u svijetu digitalnog marketinga i društvenih mreža. Povećana fleksibilnost u kreiranju sadržaja otvara nove mogućnosti za kreativno izražavanje, što će zasigurno dodatno povećati popularnost ove platforme.
Ova nova funkcionalnost uskoro će biti dostupna svim korisnicima.