Kompanija Er Frans (Air France) je refundirao 1,1 milijardu eura putnicima, a ubrzava se i procedura rješavanja zahtjeva i omogućava besplatna promjena rezervacija.Ova kompanija je značajno ojačala svoje prodajne timove posvećene pružanju podrške kupcima – trenutno se blizu 700 agenata prodaje bavi pitanjem neostvarenih putovanja, odobrava povraćaj novca ili daje vrednosne vaučere, u zavisnosti od želje putnika.
Od januara 2020. godine obrađeno je 2 miliona zahtjeva i putnicima vraćena 1,1 milijarda eura, piše Aviatica.
Avio-kompanija, takođe, prilagođava svoje komercijalne mere i sada omogućava besplatne promene rezervacija. Ako putnici žele da otkažu putovanje, njihove karte se sada mogu promeniti bez dodatnih troškova i bilo kakvih uslovljavanja (dokaza), a mogu menjati datum i destinaciju po svom izboru. Putnici plaćaju samo doplatu u slučaju da postoji razlika u ceni između starog i novog leta.
Takođe, putnici mogu tražiti povrat novca ili vrjednosni vaučer, koji se kasnije može zamijeniti za novac, ukoliko se ne iskoristi. Ove mjere primjenjuju se na sva putovanja do 31. marta 2021. Ukoliko avio-kompanija otkaže njihov let, putnicima su na raspolaganju iste opcije.
U partnerstvu sa Allianz Travel, Er Frans putnicima nudi i osiguranje koje pokriva troškove usljed eventualnog oboljevanja od Covid-19 ili zahtjevanog karantina.
Ovo osiguranje tako pokriva troškove medicinske pomoći na putu, u inostranstvu, kao i troškove koje mogu nastati kao posljedica mogućeg karantina (troškovi smještaja, itd).
Ovo osiguranje je trenutno dostupno putnicima sa prebivalištem u Francuskoj, Njemačkoj, Španiji, Holandiji i Velikoj Britaniji, a uskoro će biti i u drugim zemljama, navodi Aviatica.