Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-wp-migration domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client1/web2/web/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client1/web2/web/wp-includes/functions.php on line 6114
Dnevnik: Dobili smo i kralja Tvrtka na "Panonici", ko je platio? - Tuzla L!VE

Dnevnik: Dobili smo i kralja Tvrtka na “Panonici”, ko je platio?

dervis cicko
(Piše: Derviš Čičko, društveno-politički analitičar)

Nakon nedavne spektakularne domicilno sarajevske premijere, ostvareno je i dramsko uprizorenje historijskog romana Jasmina Imamovića “Ljetopis o Kralju Tvrku” i na tuzlanskoj “Panonici”.

Radi se o tome da se, raritetno po prvi puta, neki dramski tekst ambijentalno na ovakav način predstavlja Tuzlacima. Neka.

Svakako da postoji i naličje ove “sjajeće” medalje: šoldi!

Povelike pare su potrošene na cijeli, a puno širi projekat od samog dramaturškog grande finala u Tuzli. Od izdavanja romana, njegove masivne prezentacije po dijelu FBiH “pod kontrolom Armije BiH”, te do dramaturškog predloška i opsežnog angažiranja elitnog dijela ansambla Narodnog pozorišta u Sarajevu i konačno u Tuzli, bilo je potrebno uložiti ogroman organizacijski i autorski napor i utrošiti izuzetno puno novca.

Sarajevski pozorišni ansambl na “Panonici” umjesto najstarijeg u BiH, tuzlanskog (Foto: RP)

Svakako da je krucijalno pitanje čiji je to novac i po čijem odobrenju je usmjeren tako lako, glatko i efikasno nesebično džometno, baš u književno ostvarenje Jasmina Imamovića, koji je pukim slučajem “neminovnosti historijske koincidencije” i u funkciji hipermoćnog gradonačelnika Tuzle.

I kojim je to diskrecijskim pravom odlučeno da ovo “historijsko književno djelo” vidi svoju dramsku verziju u organizacijskim okvirima Javnog preduzeća “Panonika”, koje je “hokus-pokus” brzom brzinom, taj kasnovečernji hepening prepoznalo kao “događaj od javnog interesa”.

Promocije diljem FBiH (Foto: Internet)

U svakom slučaju, svakako da je na sceni stvarnog života previše “skupih oktroiranih slučajnosti”, još i više bahate apsolutne zloupotrebe javnog novca i političke moći, a gotovo nikako skromnosti, pristojnosti spram “zdravlja javnog morala” i empatije prema parama tuzlanske penzionerske sirotinje i bijede nezaposlenih, u “noćima uzleta Jasminove umjetnosti i punog mjeseca” na blagorodnim obalama Slanih jezera.

Nije nam to trebalo, u ovim kokuznim, teškim i neizvjesnim vremenima “poganog vakta”.

Uostalom, bilo bi ovom društvenom trenutku, a i objektivnom autorskom književnom kapacitetu J.I., potpuno primjereno i sasvim dovoljno kvalitetno i umjetničko lokalpatriotsko ostvarenje dotičnog historijskog djela “na daskama koje život znače” i profesionalnog teatarskog ansambla najstarijeg pozorišta u BiH, ovog našeg tuzlanskog, čiji se direktor uklopio u sarajevski ansambl.

Doduše, jedino što oni ne planiraju postizborno put Sarajeva. Zastalno. Pa se ne uklapaju, valjda. (Piše: Derviš Čičko, društveno-politički analitičar)

(Stavovi i mišljenja izneseni u ovom tekstu su isključivo autorovi i ne odslikavaju nužno stavove redakcije portala)

Podijeli

One comment

  1. A ko ce platiti glupost vidjet nema budala da daju pare za sranje 57 gledalaca i to je previse

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *