Devet najefikasnijih vrsta sadržaja za zdravstvene ustanove

Želiš li najbolje ispromovisati svoju polikliniku, ordinaciju ili privatnu praksu. Ovo je post upravo za tebe
Aleksandar Aničić, Digitalk
(Aleksandar Aničić savjetuje – Foto: AA)

Želiš li najbolje ispromovisati svoju polikliniku, ordinaciju ili privatnu praksu. Ovo je post upravo za tebe.

Kao neko ko je u digitalnom marketingu ušao u drugu deceniju poslovanja sa fokusom na izradu web sajtova i online komunikacije za zdravstvene ustanove sa sigurnošću mogu reći da sadržaji koje sam naveo u ovoj listi pomažu da svoju zdravstvenu ustanovu pozicioniraš kao lidera u industriji.

Obzirom da su društvene mreže u trendu od 2012 godine, znam da bi većina vas postavila sadržaj za iste postavila na prvu poziciju ove liste, ali zašto ja ne bih?

Društvene mreže su odlične za prikupljanje publike, ali ima jedna vrlo bitna stavka na koju ne računaš u 2024. godini. Naime, dovoljan je jedan scroll i već sam izgubio tvoju pažnju i pažnju zdravstvene ustanove na internetu. Ako sam došao do vas putem reelsa i nisam vas zapratio, vjerovatno se više nikad nećemo vidjeti. Zbog toga na prvo mjesto postavio sam blogove i članke tj. informativne tekstove koji pokrivaju zdravstvene teme koje korisnika zanimaju jer traže rješenje za xy problem. Mi u marketingu ovaj sadržaj nazivamo evergreen content, jer je uvijek aktuelan i uvijek ti može donijeti nove posjete na tvoju web stranicu.

Dakle na mjestu broj 1 dodajem blogove i članke.

Zašto su bitni blogovi i članci?

Ranije sam spomenuo da su bitni za pružanje infomacije više ili dodatne vrijednosti pacijentima. A šta tvoja zdravstvena ustanova ima od toga?

Pružanjem kvalitetnog i pouzdanog sadržaja, zdravstvene ustanove će izgraditi povjerenje kod pacijenata. Povjerenje nas sasvim sigurno dovodi do novih klijenata tj. potencijalnih pacijenata. Uostalom, nisi online zbog lajka ili sharea, nego zbog razvoja svog biznisa.

Video sadržaj

Na drugo mjesto ove liste dodao sam video sadržaj iz više razloga. Ali recimo da je nejveći to što mogu biti vrlo učinkoviti, angažirajuči, a korisnici ih mogu lakše dijeliti na društvenim mrežama. Za long-format sadržaj definitivno bih i dalje preporučio YouTube iz razloga što se lakše može dodati na tvoju web stranicu, a i sam YouTube je dio Googlea što znači da će Google tvoju zdravstvenu ustanovu bolje rangirati na tražilicama.

Drugi razlog zbog kojeg preferiram YouTube jeste zato što je druga po redu tražilica online.

U nastavku pogledaj video koji je zaradio preko 70k pregleda bez plaćanja oglasa.

Kao što možeš vidjeti, ovaj video je sniman sa starijom opremom, urađen je prije 3 godine , ali zašto ga je Youtube toliko “pogurao”?

Najveći razlog jeste u tome što pacijenti traže odgovore na pitanja koje se tiču kila, bruha ili hernija trbušnog zida. U saradnji sa prim.dr. Amerom Odobašićem odgovorili smo na osnovna pitanja koja pacijenti traže i samim tim pozicionirali smo ga na vrh pretrage u njegovoj praksi.

Društvene mreže

Ako misliš društvene mreže koristiti samo za promociju ili što ja volim reći, pretvoriti društvene mreža u slikovnicu onda ovaj dio nije za tebe.

Ok, a kako da iskoristim potencijal društvenih mreža za svoju zdravstenu ustanovu?

Aktivno prisustvo na društvenim mrežama zdravstvenim ustanova omogućava direktnu komuniakciju sa pacijentima. Marketing timovi i agencije mogu iz prve ruke saznati šta najčešće muči pacijente prilikom dolaska u vašu ordinaciju, šta trebate unaprijediti kako bi se povećalo zadovoljstvo pacijenta? Ovo možemo otkriti kroz ankete ili kvizove u story objavama. Dakle sama riječ kaže “društvene mreže”, budite društveni, odgovarajte na upite i poruke, osluškujte koji sadržaj najbolje prolazi kod vaših pratitelja i kreirajte ga. Ovakav pristup pratitelje pretvara u fanove, a fanove u lojalne kupce.

Webinari i online seminari

Organizacija virtuelnih seminara gdje stručnjaci govore o specifičnim temama može privući veliku pažnju. Prilikom organizacije ovakve vrste događaja bitno je da marketing tim istraži najčešće teme koje zanimaju pacijente u vašoj praksi. Nakon što se uradi istraživanje tema, organizujte virutelni seminar koji će odgovoriti na pitanja pacijenata. Važno je omogućiti i interakciju sa pacijentima i pružanje odgovora na pitanja u realnom vremenu.

E-knjige i vodiči

Kreiraj e-knjige i vodiče o zdravstvenim temama koje pružaju dubinsko znanje i mogu poslužiti kao vrijedan resurs za pacijente. Prenesi e-book na svoju stranicu, kreiraj formu za prikupljanje kontakt podataka potencijalnih pacijenata. Na ovaj način dolazimo do win-win situacije. Pacijenti dobijaju besplatan e-book, a tvoja zdravstvena ustanova dobija kontakt podatke koje možete iskoristiti za buduće kampanje.

U formi je važno naglasiti da ćete njihove podatke koristiti u promotivne svrhe i obavezati se da iste nećete dijeliti sa trećim stranama!

Svjedočanstva pacijenata

Priče o uspješnim tretmanima i pozitivnim iskustvima pacijenata tvojom zdravstvenom ustanovom su veoma moćne. One pomažu izgradnji kredibiliteta i povjerenja među potencijalnim pacijentima. Uostalom kada istražuješ neki proizvod ili uslugu, često tražiš iskustva drugih ljudi, zar ne?

Svjedočanstva možeš prikupljati kroz privatne poruke, google reviews, facebook reviews i plasirati ih kao sadržaj za društvene mreže.

E-mail newsletteri

Redovni newsletteri o najnovijim vijestima i savjetima za zdravlje, kao i specijalnim ponudama mogu pomoći održavanju veze između pacijenata i zdravstvenih ustanova. U sekciji “E knjige i vodiči” dao sam jednostavnu strategiju za prikupljanje podataka. Ako trebaš pomoć, kontaktiraj me i dogovorit ćemo prve besplatne konsultacije.

Audio podcasti za zdravstvene teme

Audio podcasti koji pokrivaju razne zdravstvene teme, kao i intervjue sa stručnjacima, ali i diskusije o trendovima i istraživanjima mogu biti veoma popularni među pacijentima koji preferiraju slušanje sadržaja tokom svojih dnevnih aktivnosti.

Q&A sesije

Organizacijom sesija pitanja i odgovora pomaže pacijentima u rješavanju nedoumica i pružanju pouzdanih informacija direktno od eksperata. Znam da ne možeš liječiti na daljinu, ali sigurno možeš pružiti vrijednost pacijentu kroz odgovore na njegova pitanja. Velika većina pacijentata to će nagraditi dolaskom upravo u tvoju zdravstvenu ustanovu.

Trebaš li pomoć prilikom kreiranja sadržaja za svoju zdravstvenu ustanovu? Ne znaš koji mix sadržaja bi bio idalan za promociju? Zakaži konsultacije, prva 15minutna sesija je besplatna.

Kontakt podaci:
info@digitalk.ba
+38762322777 – Viber/ WhatsApp

(Pripremio: Aleksandar AIČIĆ, direktor Digitalk Marketing Agencije)

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *