Ministar Hasičević potaknuo akcija “zamrznutih cijena” važnih roba!

predstavlja proaktivni korak u suočavanju s izazovima divljanja cijena i poticanju društveno odgovornog ponašanja proizvođača, distributera i trgovaca

Proaktivni korak u suočavanju s izazovima divljanja cijena

Inicijativa, koja stupa na snagu 15. decembra, obuhvatit će oko 40 prehrambenih proizvoda s ciljem stabilizacije tržišta i sprječavanja daljnjeg rasta cijena.

Akcija predstavlja proaktivni korak u suočavanju s izazovima divljanja cijena i poticanju društveno odgovornog ponašanja proizvođača, distributera i trgovaca.

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević naglasio je važnost partnerskog dijaloga među dionicima distributivnog lanca kako bi se zaštitili interesi potrošača.

“Namjera nam je bila da vidimo na koji način možemo jedni drugima pomoći u ostvarivanju zajedničkih ciljeva, a to je da kroz dijalog u partnerskom duhu, olakšamo našim potrošačima ovaj period divljanja cijena i pokažemo da smo društveno odgovorni uz posebnu osjetljivost spram najosjetljivijih kategorija. Akciju “zaključavamo cijene” prevashodno smo kreirali i izdefinirali sa predstavnicima velikih trgovačkih lanaca. Htio sam da vidim sa proizvođačima kako možemo pomoći i ovim manjim trgovcima koji bi željeli, da otvorimo dijalog, da vidimo kakve su mogućnosti da i njih uključimo, ukoliko iskažu interes”, rekao je Hasičević.

Podsjećamo da je ova akcija dio šireg seta mjera koje Vlada Federacije BiH poduzima kako bi se stabiliziralo gospodarstvo i suzbilo nepoželjne ekonomske trendove. Udruženje poslodavaca FBiH podržava inicijativu te smatra da će zamrzavanje cijena doprinijeti suzbijanju inflacije i smanjenju ekonomske neizvjesnosti, prenosi Hayat.ba.

Adnan Smailbegović, predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH, naglasio je: “Artikli sa zamrznutom cijenom bit će istaknuti bez brenda. To znači da će različiti proizvođači moći učestvovati u ovoj dobrovoljnoj akciji. Pred svakim maloprodajnim objektom bit će istaknut plakat na kojem će jasno biti napisano koji su to artikli. Veliki maloprodajni objekti, kao što su Bingo, Mercator, Konzum i drugi imat će 40 artikala sa zamrznutim cijenama, a male prodavnice mogu imati najmanje 20 artikala. Na plakatu će biti tačno ispisana koja je stara cijena, a koja je nova. Zamrzavanje cijena odnosi se na hranu i neka sredstva za higijenu. Akcija o zamrznutim cijenama trajat će tri mjeseca, ali i sa mogućnošću da se produži”.

Predstavnici Udruženja poslodavaca FBiH vjeruju da će akcija “Zamrznutih cijena” imati pozitivan učinak, pridonoseći stabilizaciji tržišta i pružajući potrošačima nužnu zaštitu od štetnih utjecaja inflacije.

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *