Aerodrom Tuzla je končano, par godina nakon prvih rokova, dogotovio velike radove. Parkiralište je potpuno gotovo, u cijelosti asfaltirano, sređene su bankine, postavljene dvije ulazne i tri izlazne rampe i automobili se već tamo parkiraju. Pri kraju je uređenje i interne prometnice između terminala i parkirališta (ispred terminala) te je pitanje dana kada će i ona biti puštena u promet. Parkiralište i interne prometnice će biti vrlo funkcionalni, piše zamaaero.
Aerodrom je konačno i potpuno izradio atrij u koji će biti premještene sve rent’a’car poslovnice. Ostalo je još samo finalno uređenje unutrašnjosti. Nažalost ekstremno smanjenje broja linija i putnika Tuzla smanjilo je i potrebu za rent’a’carom, pa je upitno ima li ovaj atrij više smisla.
Aerodrom je pri dovršetku i trećeg gatea koji će se vrlo skoro otvoriti. No, i ovdje ostaje pitanje za koga? Naime treći gate se počeo raditi kada je Wizz Air isto uvjetovao baziranjem trećeg aviona na aerodrom. No, ovo ne samo da se nije desilo nego je Wizz Air ukinuo bazu i sa aerodroma povukao oba aviona. Broj letova koje Tuzla ima u ovom momentu ne traže niti dva gatea, tj. sve se može odraditi i sa samo jednim gateom. Stoga će treći gate stajati potpuno napotreban. Prisjetimo se da je treći gate bio najavljen za otvaranje još 2020.
Aerodrom je uspio iskrčiti šumu na jednom pragu, a sada je uspio doći u vlasništvo šume na drugom pragu i kreće je krčiti, što bi trebalo biti gotovo za mjesec dana. Aerodrom također kreće raditi osvjetljenje središnje osi. No, aerodrom još uvijek ne planira raditi CAT III što je presudno za operacije tijekom ekstremno lošeg vremena i magle, a što je, nažalost, prilično česta pojava na Tuzli. (Piše: Alen Ščurić, analitičar iz Zagreba)