Skrenuli bismo pažnju na važan problem koji značajno utječe na svakodnevni život građana Bosne i Hercegovine – izdavanje potvrda o prebivalištu – navodi se u saopćenju Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH – IDDEEA, koja poziva sva Ministarstvo unutrašnjih poslova i ostale relevantne institucije da zajedno s njom razmotre nove pristupe kako bi se ovaj proces unaprijedio i građanima olakšalo dobivanje potrebnih dokumenata, uz poštivanje svih zakona i propisa.
U saopćenju IDDEEA-e se navodi sljedeće:
Izdavanje potvrda o prebivalištu nije direktna odgovornost Agencije IDDEEA BiH, već Ministarstva unutrašnjih poslova, ali mi želimo pružiti podršku u rješavanju ovog izazova. Svjedočimo čestim dugim redovima i čekanjima koja opterećuju građane i stvaraju nepotrebne gužve u institucijama. Ovo ne samo da dovodi do gubitka vremena građana, već i do povećane administrativne opterećenosti.
Kako bismo poboljšali ovu situaciju, apeliramo na sva ministarstva i nadležne institucije da prije objave javnih poziva koji traže od građana potvrdu o prebivalištu razmotre mogućnost saradnje s nama i drugim nadležnim organima kako bismo zajedno radili na omogućavanju elektronske razmjene podataka, uvijek s poštivanjem Zakona o zaštiti ličnih podataka. Ovim bi se postiglo da građani ne moraju lično donositi dokaze o prebivalištu, čime bismo smanjili njihovo opterećenje i stvorili efikasniji proces izdavanja potvrda.
IDDEEA BiH je spremna sarađivati sa svim nadležnim organima i ministarstvima kako bismo zajednički pronašli održiva rješenja i unaprijedili način na koji građani pristupaju važnim dokumentima.
Napominjemo da nam je krajnji cilj osigurati da građani Bosne i Hercegovine imaju olakšan pristup svojim dokumentima, čime ćemo unaprijediti kvalitetu njihovog svakodnevnog života.
Pozivamo sve nadležne institucije da zajedno radimo na unapređenju ovog procesa u korist svih građana – stoji u saopćenju Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH – IDDEEA.