Radijatori i jutros hladni: Očekuje se normalizacija usluga Centralnog grijanja Tuzla

Korisnici usluga Centralnog grijanja d.d.Tuzla od jučer nemaju isporuku toplotne energije.

Iz Centralnog grijanja su naveli da je do prekida je došlo od strane TE Tuzla.

Iako se očekivala normalizacija isporuke toplotne energije još sinoć, do toga još uvijek nije došlo.

U saopštenju od jučer je navedeno:

– Normalizacija isporuke toplotne energije sa izvora toplotne energije je u toku, a normalizacija zagrijavanja prostorija tarifnih korisnika se očekuje u jutarnjim satima 28.11.2022. godine, o čemu će korisnici biti blagovremeno obaviješteni – istakli su u novom saopštenju Centralnog grijanja d.d. Tuzla. (tl)

Podijeli

3 0 komentara

  1. Generalno možemo biti zadovoljni sa uslugom daljinskog grijanja pa trebamo tolerisati ovakve kratke zastoje zbog mogućih tehničkih kvarova. Samo da nam svima uvedu plaćanje po potrošnji toplotne energije u stanu.
    Prava je šteta što na ovaj sistem nisu priključenja mnoga urbana gradska naselja sa individualnim stambenim objektima iz čijih kućnih ložišta se ispuštaju štetni gasovi koji se spuštaju u područja kolektivnih stambenih naseljima sa daljinskim grijanjem. U grijnom periodu kada je dan sunčan sa neke obližnje uzvišice se golim okom vidi smog u kotlini grada sa velikim zadržajem štetnih gasova, uglavnom iz kućnih lošišta. Dakle, supstitucijom velikog broja kućnih ložišta sa daljinskim grijanjem ili izbacivanjem uglja iz ovih ložišta imali bi značajno čistiji zrak..

  2. Evo već druga noć i radijatori u istočnom dijelu grada su ledeni, a stanovi su već uveliko hladni. Svi koji su bolesni, operisani, koji imaju malu djecu, koji su stari i slabi, moraju koristiti alternativne izvore grijanja koje će uveliko opteretiti (već preopterećene) kućne budžete. A iz Cenralnog grijanja TZ opet uobičajene floskule “da je umanjena isporuka toplotne energije” iako je apsolutni prekid u isporuci. Tako je bilo i u prošloj sezoni i doslovno smo se smrzavali više od 7 dana u kontinuitetu, a sve vrijeme su nas ubjeđivali da radijatori nisu hladni nego samo “slabije griju.” I zašto bismo trebali da budemo tolerantni kada uposlenici CG Tuzla imaju i proljeće i ljeto da se pripreme da obezbijede sve tehničke uslove za kontinuiranu isporuku, a da se, eventualne, greške svedu na minimum.

  3. Poštovana sugrađanka je u pravu jer sporni prekid isporuke toplotne energije je trajao duže u odnosu na javna saopštenje CG Tuzla. Operatori daljinskog grijanja (Termoelektrana i CG Tuzla) su javna i društveno odgovorna preduzeća i njihova zvanična saopštenja korisnicima ove komunalne usluge moraju biti tačna i precizna. Vidim jutros još jedno saopštenje da se nešto iskoplikovalo u Termoelektrani pa grijanje još nije kvalitetno u istočnom djelu grada.
    Moj komentar da smo generalno zadovoljni daljinskim grijanjem i da su kratki zastoji ipak tolerantni je rezultat činjenice da isto uspješno funkcioniše 40 godina i to puno uspješnije (i značajno nižom cijenom) u odnosu na druge gradove. Ipak fokus mog komentara je bio na sporom širenju daljinskog grijanja na centralna i rubna gradska naselja sa individualnim stambenim objektima (sa kućnim ložištima na fosilna goriva) što ima najveći negativan uticaj na kvalitet zraka koji udišemo u grijnoj sezoni.

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *