Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-wp-migration domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client1/web2/web/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client1/web2/web/wp-includes/functions.php on line 6114
U prva četiri mjeseca BiH uvezla vode u vrijednosti više od 66 miliona KM - Tuzla L!VE

U prva četiri mjeseca BiH uvezla vode u vrijednosti više od 66 miliona KM

U prva četiri mjeseca ove godine Bosna i Hercegovina je uvezla vode u iznosu od 66.651.352 maraka, i to najviše iz zemlja regije, potvrđeno je Feni iz Vanjskotrgovinske komore BiH.

U tom je razdoblju uvezeno ukupno 62.427.551 kilogram vode, uključujući prirodne ili umjetne mineralne i gazirane vode, najviše iz Hrvatske, Srbije i Slovenije.

Istodobno, tokom istog razdoblja iz BiH je izvezeno ukupno 35.124.381 kilogram vode u vrijednosti od 13.593.598 maraka također najviše u zemlje regije, a prednjače Hrvatska i Srbija.

Iz spomenute komore komentirali su i često postavljano pitanje – zašto uvozimo tolike količine vode pored svojih prirodnih izvora i kada smo zemlja bogata tim prirodnim resursom, naglasivši kako “slobodno tržište, konstantna i jako skupa marketinška kampanja poznatih brendova, distribucija i efikasni kanali prodaje u mnogome olakšavaju bolji plasman uvoznih voda na domaćem tržištu”.

Nadalje navode kako svijest potrošača nije dovoljno izražena kada je u pitanju značaj kupovine domaćih proizvoda.

– Jedino se ovaj jaz može smanjiti većom zaštitom domaće proizvodnje u smislu kvalitetnije kontrole prilikom uvoza roba iz susjednih zemalja, povećanom marketinškom kampanjom domaćih brendova i intenzivnijom kupovinom domaćih proizvoda – kazali su iz Vanjskotrgovinske komore BiH. (Faktor)

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *