Kineski brod za posebne terete “Development Way” s posljednja 24 segmenta čelične rasponske konstrukcije za Pelješki most uplovio je u utorak u akvatorij pred Lukom Ploče.
Brod “Delepoment Way”, izgrađen 1983. godine, plovi pod panamskom zastavom, a dug je 215 metara i širok 34 metra. Iz Kine je za Ploče krenuo krajem travnja, a medijsku pozornost izazvao je prethodna dva dana, kada je zastao na Otrantu na ulazu u Jadransko more.
Voditelj projekta izgradnje Pelješkog mosta u Hrvatskim cestama Jeroslav Šegedin potvrdio je kako jednodnevno kašnjenje neće utjecati na dinamiku radova, javlja Hina.
“Na gradilištu već imamo 25 segmenata koji se tek imaju ugraditi. Očekuje se da bi posljednji segmenti mogli biti ugrađeni do 15. kolovoza”, rekao je Šegedin.
Kapetan Lučke kapetanije Ploče Joško Nikolić potvrdio je kako će brod, nakon carinskih formalnosti, nastaviti plovidbu prema akvatoriju gradilišta Pelješkog mosta.
“Čim se obave carinske formalnosti pilot će ga provesti do pozicije sidrenja, uz pratnju još jednog tegljača iz Luke Ploče. Brod čitavo vrijeme mora biti sidren i ne ugrožavati siguran promet drugih plovila prema Bosni i Hercegovini i Malostonskom kanalu. Ima odobrenje za zadržati se na sidrištu do 31. srpnja, uz sve propisane sigurnosne uvjete. Posada se ne iskrcava s broda”, rekao je Nikolić.
Na Pelješkom mostu je postavljeno 75 posto rasponske konstrukcije, a očekuje se da će radovi na izgradnji biti gotovi do proljeća 2022. godine.