Nakon sanacije ulice Mirze Delibašića u Tuzli, bager je izašao i na raskrsnicu kod MUP-a TK, na spoj ulica Turalibegova i Titova.
To je itekako otežalo saobraćaj na ovoj važnoj raskrsnici, jer ne može se prema Banji, ali ni prema centru grada.
Vozači moraju “okolo”, do Melaina pa sjevernom saobraćajnicom do Tenisa pa kroz Klostersku, ili suprotnim smjerom do mosta Kipova i Katoličke crkve pa u grad ili na nekadašnji skver itd… itd…
Nadati se da će se radovi brzo završiti, jer tuzlanske ulice ionako teško primaju broj voztila koji je svakodnevno prisutan u saobraćaju.
Na kolone na južnoj magistrali smo već navikli. Po sat vremena se u špici sa prisutnim “zelenim valom” ide od City centra do nekadašnje Higijene.
Nešto svakako treba uraditi po ovom pitanju, jer vozači gube živce. A saobraćajke se u dugim kolonama dešavaju gotovo svaki dan. Kako se radi uglavnom o manjim sudarima, bez povrijeđenih, niko ne vodi evidenciju koliko se ovakvih udesa dogodi tokom samo jednog mjeseca.
Možda bi neka obilaznica, često spominjana, znatno olakšala život Tuzlacima, ali ko doživi spominjat će. (ak,tl)
Grad Tuzla ima sistemski problem, pogotovo istočni dio grada (Stupine, Sjenjak i Slavinovići) sa saobraćajnom gužvama. To se može nazvati i saobraćajnim blokadama ovih djelova grada zbog čega je ugrožena životna egzistencija građana u smislu nesmetane slobodne saobraćajne komunikacije. U ovom djelu grada od rata je nastavljena intenzivna stambena izgradnja koju u opšte ne prati izgradnja novih sobraćajnica. Sa nastavkom izgradnje južne magistrale (obilaznica istočnog djela grada) se kasni više od 30 godina. Zašto?.