Zavod zdravstvenog osiguranja TK će od decembra uvesti nove mjere i aktivnosti u pružanju usluga. Naime od 1. decembra bit će angažovani mobilni timovi koji će pružati usluge privrednim subjektima pri ovjeri knjižica zaposlenih radnika.
Kako bi se proces odvijao bez smetnji, u Zavodu zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona tokom ove godine provodili su različite aktivnosti, a sve u korist osiguranika. Tokom augusta su angažovani mobilni timovi koji su bili na terenu, te u privrednim subjektima vršili ovjere zdravstvenih legitimacija. Ova aktivnost se nastavlja ponovo u decembru.
”Ovim putem želimo pozvati sve javne ustanove, veće privredne subjekte i srednje privredne subjekte da nam se jave sa zahtjevom kako bi koordinirali sa tim privrednim subjektima oko izuzimanja zdravstvenih legitimacija za njihove radnike i izvršili ovjeru zdravstvenih legitimacija, naravno i za sve one koji nisu do sada uplatili i aplicirali premiju osiguranja, da ovjerimo i apliciramo premiju osiguranja”, kaže Riad Kurtalić, stručni saradnik za odnose s javnošću Zavoda zdravstvenog osiguranja TK.
Cilj ovih aktivnosti je smanjenje dolazaka osiguranika, čime se ujedno smanjuje rizik za zarazu od koronavirusa. U prethodnom periodu tokom ove godine, nije primjetan veliki odziv poslodavaca, bar ne u mjeri kako su to planirali u Zavodu. Mobilni timovi su tada bili kod 20-tak poslodavaca, a ovaj put iz Zavoda pozivaju privredne subjekte da iskoriste ovu mogućnost i olakšaju sebi i svojim zaposlenima.
”Napravit ćemo komunikaciju, da li će oni ili ćemo mi dolaziti po zdravstvene legitimacije. Fomirana je lista aktivnosti na koji će se način vršiti preuzimanje, period ovjere i na koji način će se vraćati zdravstvene legitimacije”, ističe Kurtalić.
Zaposlenicima privrednih subjekata koji redovne uplaćuju doprinose, legitimacije se ovjeravaju na tri mjeseca, a velikim subjektima i javnim preduzećima na Budžetu, posebnom odlukom, ovjera traje šest mjeseci. U ovoj instituciji nadaju se da će privredni subjekti prepoznati ove aktivnosti i javiti se, kako bi krenuli u planirani proces.
Kurtalić navodi da su posljednjih dana smanjene gužve u poslovnicama, jer je većina osiguranika izvršila uplatu premije, te ovjeru legitimacija. Iz Zavoda ponovo apeluju na građane da ukoliko nemaju stvarnih potreba, smanje dolaske u prostorije Zavoda, odnosno da se to dešava samo u hitnim slučajeva, naprimjer prilikom podnošenja pojedinačnih zahtjeva. Takav apel upućen je posebno hroničnim bolesnicima koji spadaju u rizičke grupe, jer trebaju prvenstveno zaštititi sebe. U prostorijama Zavoda i danas redovno provode epidemiološke mjere, od dezinfekcije do provedbe socijalne distance. (tl)