IDDEEA otvara RA ured ovjeritelja u Tuzli 28. novembra

Otvaranjem ureda u Tuzli, IDDEEA dodatno potvrđuje svoju ulogu nosioca digitalne transformacije u Bosni i Hercegovini, dok lokalna administracija i partnerske institucije imaju važnu ulogu u implementaciji novih servisa koji građanima i poslovnoj zajednici olakšavaju korištenje digitalnih platformi

(IDDEEA i Grad Tuzla uspostavljaju novi centar za izdavanje e-certifikata)

Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH (IDDEEA) najavila je da će u petak, 28. novembra 2025. godine, u 13:00 sati zvanično biti otvoren novi RA ured ovjeritelja u Tuzli. Uspostava ovog ureda rezultat je saradnje IDDEEA-e i Grada Tuzla, koji u projektu učestvuje kao partnerska institucija, s ciljem unapređenja dostupnosti digitalnih servisa u cijeloj zemlji.

Novi ured omogućit će građanima i privrednim subjektima lakši i sigurniji pristup kvalificiranim certifikatima za udaljeni elektronski potpis. Riječ je o usluzi koja značajno pojednostavljuje identifikaciju korisnika i ubrzava administrativne procese, smanjujući potrebu za fizičkim dolascima i papirologijom. Uvođenjem ove usluge dodatno se jača infrastruktura elektronskih servisa u skladu s evropskim standardima digitalne transformacije.

Iz Agencije navode da je prethodnih mjeseci završen čitav niz tehničkih i sigurnosnih procedura neophodnih za rad ureda. IDDEEA je uspješno okončala međunarodnu recertifikaciju i time potvrdila usklađenost sa zahtjevima Evropske unije. Također je obnovljen status na listi ovjerilaca Ministarstva komunikacija i transporta BiH, a obezbijeđena je i kompletna tehnička infrastruktura za rad RA ureda koji će služiti eksternim institucijama, lokalnim zajednicama i finansijskim organizacijama. Paralelno su modernizirani procesi za izdavanje kvalificiranih potvrda za udaljeni e-potpis, čime je izgrađena napredna i pouzdana platforma za digitalne usluge.

Otvaranjem ureda u Tuzli, IDDEEA dodatno potvrđuje svoju ulogu nosioca digitalne transformacije u Bosni i Hercegovini, dok lokalna administracija i partnerske institucije imaju važnu ulogu u implementaciji novih servisa koji građanima i poslovnoj zajednici olakšavaju korištenje digitalnih platformi.

Svečanost otvorenja biće održana u prostorijama Gradske uprave Tuzla, u ulici ZAVNOBIH-a broj 11, gdje će biti predstavljene ključne prednosti uvođenja ovog servisa i očekivani benefiti za korisnike.

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *