
Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine završila je izradu Registra zaposlenih u institucijama BiH i uputila ga na javne konsultacije, čime je okončana dugogodišnja procedura najava i prolongiranja. Uspostavom ovog sistema predviđeni su elektronski dosjei za svakog zaposlenika u državnim institucijama, koji će sadržavati podatke o radnom mjestu, instituciji, kvalifikacijama, radnom iskustvu, ocjenama učinka te eventualnim disciplinskim postupcima.
Sve državne institucije dobiće pristup sistemu putem dodijeljenih korisničkih naloga. Svaka radnja u Registru – poput pregleda podataka, izmjena ili brisanja – biće evidentirana kako bi se osigurala transparentnost i spriječile zloupotrebe. Zaposlenima će biti omogućen uvid u vlastite dosjee, i to samo u dijelu koji se odnosi na njihove lične podatke, navodi Capital.
Iz Agencije podsjećaju da je zakonski temelj za uspostavljanje Registra uspostavljen prošlogodišnjim izmjenama Zakona o državnoj službi u institucijama BiH. „Propisano je da Registar mora biti uspostavljen u roku od dvije godine od stupanja zakona na snagu. Agencija je u datom roku pripremila prijedlog odluke“, saopćeno je.
Dodaju da će Registar omogućiti modernizovan, učinkovit i transparentan sistem upravljanja ljudskim resursima. Ipak, u ovoj evidenciji neće se nalaziti policijski službenici, pripadnici profesionalne vojne službe, uposleni Obavještajno-sigurnosne agencije BiH, kao ni službenici Zavoda za izvršenje krivičnih sankcija, pritvora i drugih mjera. (tl)
