U OŠ „Sjenjak“ predstavljen novi nastavni plan i program za prvi razred osnovne škole

aktivnosti su bazirane na učenicima koji samostalno rade, istražuju i dolaze do rješenja, čime se kod njih razvija sposobnost za cjeloživotno učenje i primjenu funkcionalnih znanja

delegacija vlade tk posjetila os sjenjak povodom novog plana i programa za prve razrede
(Novina za prvi razred je i predmet Kreativni rad, koji potiče maštovitost, praktične vještine i timski duh – Foto: Vlada TK)

Povodom početka primjene novog nastavnog plana i programa u prvom razredu osnovne škole, jučer je Osnovnu školu „Sjenjak“ u Tuzli posjetila delegacija Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona zajedno s predstavnicima Pedagoškog zavoda TK. Novi plan i program donosi savremeniji pristup nastavi, razvoj kompetencija i aktivniju ulogu učenika u obrazovnom procesu.

Predstavnik Ministarstva obrazovanja i nauke TK Elmir Tukić istakao je da je novi plan zasnovan na ishodima učenja i usmjeren na dijete. Naglasio je da se učenik stavlja u središte obrazovnog procesa i razvija znanja, vještine i kompetencije potrebne za svakodnevni život. Kao jednu od novina izdvojio je predmet Kreativni rad koji potiče maštovitost, praktične vještine i timski duh, te dodao da je cilj ovog reformskog koraka stvaranje kvalitetnog i savremenog odgoja i obrazovanja učenika.

Stručna savjetnica Pedagoškog zavoda TK Zumra Šahović pojasnila je da novi plan stavlja naglasak na aktivnosti učenika, dok nastavnik preuzima ulogu moderatora procesa učenja. Navela je da se primjenom različitih strategija poučavanja sadržaji nastave usmjeravaju na dijete, što predstavlja značajan iskorak u odnosu na raniji plan i program.

Direktor škole Alis Begić naglasio je važnost praćenja savremenih pedagoških trendova i prilagođavanja potrebama djece. Istakao je da izmjene kurikuluma, koje su pažnju prebacile sa sadržaja na dijete, olakšavaju kognitivni razvoj učenika te dodao da će, uz podršku Pedagoškog zavoda i Ministarstva, implementacija novog plana teći uspješno i bez većih poteškoća.

Učiteljica Adisa Kadić kazala je da novi plan stavlja učenika u središte nastavnog procesa. Prema njenim riječima, aktivnosti su bazirane na učenicima koji samostalno rade, istražuju i dolaze do rješenja, čime se kod njih razvija sposobnost za cjeloživotno učenje i primjenu funkcionalnih znanja.

Novi nastavni plan i program, koji je donijelo Ministarstvo obrazovanja i nauke TK na prijedlog Pedagoškog zavoda, rezultat je višegodišnjeg rada obrazovnih stručnjaka i od ove školske godine primjenjuje se u svim osnovnim školama na području Tuzlanskog kantona. (tl)

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *