Isticanje turističkih potencijala TK na Sajmu IFTM Top Resa 2024 u Parizu

IFTM Top Resa 2024 okupio je više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova i 34.000 profesionalaca iz sektora turizma iz cijelog svijeta
(Sajam turizma u Parizu – štand TZ Tuzlnskog kantona – Foto: Ministarstvo TK)

Sajam IFTM Top Resa, održan u Parizu, ponovo je bio centar svjetske turističke industrije. Ova prestižna manifestacija, najveća te vrste u Evropi, pruža jedinstvenu platformu za povezivanje i saradnju među profesionalcima i poslovnim subjektima koji oblikuju budućnost globalnog turizma. Bosna i Hercegovina, predstavljena kroz Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Turističku zajednicu Tuzlanskog kantona, u saradnji sa Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, zabilježila je zapažen nastup, ističući svoju raznoliku ponudu i potencijal kao destinacije za različite oblike turizma – od odmorišnog do MICE i grupnog turizma.

IFTM Top Resa 2024 okupio je više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova i 34.000 profesionalaca iz sektora turizma iz cijelog svijeta. Tokom sajma, predstavljena je cjelokupna turistička ponuda Tuzlanskog kantona, s ciljem promocije naše zemlje kao sigurne i atraktivne destinacije koja može da ponudi različita turistička iskustva.

Prezentacija turističkih potencijala Tuzlanskog kantona na sajmu IFTM Top Resa imala za cilj privući pažnju ključnih turističkih agencija i turoperatora, koji čine značajan dio izlagača i posjetitelja ovog prestižnog događaja. Fokusirali smo se na privlačenje turista iz Francuske i zapadne Evrope, pružajući im priliku da otkriju jedinstvene pejzaže našeg kraja – rekla nam je Dželmina Huremović, pomoćnica ministra za trgovinu i turizam pri Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja TK.

Sajam je pratilo više od 900 medijskih profesionalaca, čime je osigurana značajna medijska promocija na međunarodnom nivou. Jedan od ključnih fokusa sajma bila je digitalizacija i održivi razvoj u turizmu, s posebnim naglaskom na odgovorno poslovanje i smanjenje negativnog uticaja turizma na životnu sredinu. Kroz 90 stručnih panela, posjetitelji su imali priliku čuti o trendovima i izazovima s kojima se suočava globalna turistička scena.

Značajan porast broja turista u Tuzlanskom kantonu, posebno iz Švicarske, Njemačke, Turske ali i Kine, Kanade i SAD-a, što jasno pokazuje da smo na dobrom putu. Zabilježeno je povećanje od više od 6,6% u dolascima i 2,6% noćenjima u odnosu na prethodnu sezonu, a tome je svakako doprinijela i eksterna promocija postojeće ponude, poput posjete starom gradu Srebrenik ili Panonskim jezerima, koja su ove godine oborila rekord. Tuzlanski kanton postaje sve prepoznatljiviji kao destinacija koja nudi autentična iskustva –  dodala je Huremović, naglašavajući očekivani dalji rast zahvaljujući pojačanom interesu i promociji na stranim tržištima.

Tokom ove trodnevne poslovne manifestacije, organizovani su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i avio kompanijama. Sajamski štand Bosne i Hercegovine posjetila je i ambasadorica Bosne i Hercegovine u Francuskoj, Nataša Kondić, čime je dodatno potvrđena važnost i značaj ovog događaja na međunarodnom nivou, saopćeno je iz Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja TK. (t)

Podijeli

One comment

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *