Danas je na dionici Poprikuše – Nemila na Koridoru Vc završen iskop i desne tunelske cijevi, čime je tunel Golubinja kompletno probijen. Tunel Golubinja se nalazi između Zenice i Žepča dug je 3,6 kilometara i trenutno je najduži cestovni tunel koji se gradi u Bosni i Hercegovini.
On će znatno skratiti put od Sarajeva ka sjeveru BiH, jer će biti izbjegnut obilazak brda, odnosno vožnja kanjonom rijeke Bosne. Radove na ovom dijelu autoceste na Koridoru Vc izvodi turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S., a nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. iz Italije, naveli su iz Autocesta Federacije BiH na svom Facebook profilu.
Ugovor o izgradnji dionica Poprikuše – Nemila, potpisan je u novembru 2020. godine i obuhvata projektovanje i izgradnju 5,5 km nove autoceste. Oko 83 posto dionice obuhvataju objekti.
Vrijednost ugovorenih radova na dionici Poprikuše – Nemila iznosi 251.100.305,40 eura bez PDV-a.
Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropskom investicijskom bankom (EIB), te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,17 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF). Završetak radova na dionici Poprikuše – Nemila je planiran polovinom sljedeće godine.