Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona započelo je kampanju zaštite potrošača pod nazivom “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga”.
Planirane aktivnosti unutar kampanje okupit će predstavnike potrošača sa područja cijelog TK, uključujući predstavnike Udruženja „Klub potrošača TK“, predstavnike Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, Federalnog ministarstva trgovine, Ministarstva za unutrašnje poslove TK, Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK, Kantonalne uprave za inspekcijske poslove i predstavnike tržnih centara.
Cilj kampanje je podizanje svijesti potrošača o njihovim pravima i obavezama, poboljšanje informiranosti o proizvodima i uslugama, te osiguranje da potrošači budu zaštićeni od nepoštenih poslovnih praksi kao i promocija dobre i produktivne izvedbe politike zaštite potrošača.
Program kampanje traje od 15. – 18. jula 2024. i obuhvata dvije edukativne sesije, organizaciju okruglog stola i studijsko putovanje. Edukativna sesija tematiziraju reklamacije na kupljeni proizvod i pruženu uslugu i internet trgovinu.
Okrugli sto pod nazivom „Zaštita prava potrošača – koraci ka unaprjeđenju“ održat će se 17. jula 2024. u maloj sali Grand hotela u Tuzli i trebao bi omogućiti dalje unaprjeđivanje zaštite prava potrošača i djelovanje svih zainteresiranih aktera.
Aktivnosti se završavaju studijskim putovanjem aktera koji rade na očuvanju zaštite prava potrošača, gdje je planirana jednodnevna posjeta Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske – Sektoru zaštite prava potrošača. Cilj posjete je upoznati se sa evropskom praksom naših susjeda jer nam upravo predstoji prilagođavanje zakona u procesu evropskih integracija.
Kako su pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, pravo na informiranost te pravo da bude saslušan i zastupan osnovna prava potrošača, koja u širem smislu korespondiraju s osnovnim ljudskim pravima, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona u saradnji sa Radio Kameleon – Otvorena mreža ljudskih prava i demokratije i na ovaj način informira i educira potrošače osnažujući i potičući ih da ostvaruju svoja zakonom zajamčena prava, saopćeno je iz Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK.
(tl)