U Tuzlanskom kantonu počela kampanja “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga”

Cilj kampanje je podizanje svijesti potrošača o njihovim pravima i obavezama, poboljšanje informiranosti o proizvodima i uslugama, te osiguranje da potrošači budu zaštićeni od nepoštenih poslovnih praksi
utuzlanskom kantonu zapocela kampanja zastita potrosaca nasa prava nasa snaga
(Planirane aktivnosti unutar kampanje okupit će predstavnike potrošača sa područja cijelog TK – Foto: Vlada TK)

Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona započelo je kampanju zaštite potrošača pod nazivom “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga”.

Planirane aktivnosti unutar kampanje okupit će predstavnike potrošača sa područja cijelog TK, uključujući predstavnike Udruženja „Klub potrošača TK“, predstavnike Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, Federalnog ministarstva trgovine, Ministarstva za unutrašnje poslove TK, Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK, Kantonalne uprave za inspekcijske poslove i predstavnike tržnih centara.

Cilj kampanje je podizanje svijesti potrošača o njihovim pravima i obavezama, poboljšanje informiranosti o proizvodima i uslugama, te osiguranje da potrošači budu zaštićeni od nepoštenih poslovnih praksi kao i promocija dobre i produktivne izvedbe politike zaštite potrošača.

Program kampanje traje od 15. – 18. jula 2024. i obuhvata dvije edukativne sesije, organizaciju okruglog stola i studijsko putovanje. Edukativna sesija tematiziraju reklamacije na kupljeni proizvod i pruženu uslugu i internet trgovinu.

Okrugli sto pod nazivom „Zaštita prava potrošača – koraci ka unaprjeđenju“ održat će se 17. jula 2024. u maloj sali Grand hotela u Tuzli i trebao bi omogućiti dalje unaprjeđivanje zaštite prava potrošača i djelovanje svih zainteresiranih aktera.

Aktivnosti se završavaju studijskim putovanjem aktera koji rade na očuvanju zaštite prava potrošača, gdje je planirana jednodnevna posjeta Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske – Sektoru zaštite prava potrošača. Cilj posjete je upoznati se sa evropskom praksom naših susjeda jer nam upravo predstoji prilagođavanje zakona u procesu evropskih integracija.

Kako su pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, pravo na informiranost te pravo da bude saslušan i zastupan osnovna prava potrošača, koja u širem smislu korespondiraju s osnovnim ljudskim pravima, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona u saradnji sa Radio Kameleon – Otvorena mreža ljudskih prava i demokratije i na ovaj način informira i educira potrošače osnažujući i potičući ih da ostvaruju svoja zakonom zajamčena prava, saopćeno je iz Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK.

(tl)

Podijeli

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *