Unosite dovoljno tečnosti i ako ne osjetite žeđ

0
95

Pad temperature i padavine su kratkotrajne i predstoje ponovo vrućine, kada treba misliti o zaštiti zdravlja.

Tropske vrućine i enormno visoke temperature vazduha mogu da utiču na zdravstveno stanje sveukupnog stanovništva, a pravovremene mjere mogu smanjiti zdravstvene posljedice izazvane vrućinam”, smatraju ljekari.

Građani dehidraciju od vrućina mogu da izbjegnu uzimanjem vode ili razrijeđenog soka, kao što je limunada. Ne treba čekati osjećaj žeđi da bi povećali unos tečnosti, pogotovo starije osobe koje imaju slabiji osjećaj žeđi.

“Rashladite tijelo i pijte dovoljno tečnosti. Pijte redovno negaziranu vodu, niskokalorične napitke bez kofeina, alkohola i šećera”, savjetuju ljekari.

Treba izbjegavati boravak na direktnom suncu od deset do 17 sati, pogotovo djeca, trudnice, starije osobe, srčani bolesnici i bolesnici s hroničnim bolestima (mentalne bolesti, dijabetes).

Jedna od preporuka građanima je da nose laganu široku svijetlu odjeću od prirodnih materijala. Ukoliko idu izvan doma trebalo bi da stave šešir širokog oboda ili kapu i sunčane naočare, a korisna su zaštita od direktnog sunca i kišobrani i lepeza za rashlađivanje.

Treba izbjegavati hranu bogatu bjelančevinama, a pripremiti miješano svježe voće, laganu supu da bi organizmu povratili izgubljene minerale, vitamine i elektrolite.

Prostor u kojem se živi treba rashladiti. Idealno bi bilo sobnu temperaturu održavati ispod 32 stepena danju, a 24 noću. To je posebno važno za djecu, osobe starije od 60 godina ili one sa hroničnim zdravstvenim problemima.

Kako su naveli iz Doma zdravlja, važno je piti dovoljno tečnosti, jer se znojenjem gubi, što može dovesti do dehidracije i drugih ozbiljnih zdravstvenih problema. Ne ostavljati djecu niti životinje u parkiranom vozilu. em dijelu dana. (vb)

Download PDF

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here