Ubrzanje ceste Sarajevo – Tuzla u fokusu razgovora Novalića i Tulumovića

4
128

Ubrzanje ceste Sarajevo – Tuzla bilo je u fokusu današnjeg susreta federalnog premijera Fadila Novalića i premijera Tuzlanskog kantona Denijala Tulumovića.

Premijer Novalić predvodio je delegaciju Stranke demokratske akcije na ovom susretu, a tokom dana bit će održano niz aktivnosti u Tuzli. Za večeras je najavljena svečana tribina, na kojoj će gost biti predsjednik SDA Bakir Izetbegović.

– Mi smo danas vidjeli, kao što to uvijek radimo na početku mandata kantonalnih vlada, šta su prioriteti rada, a gdje federalna vlada može biti od koristi – rekao je Novalić novinarima nakon sastanka.

Govorili su o ekonomskim i socijalnim programima te komunikacijama.

– Govorili smo o ubrzanju ceste Sarajevo-Tuzla, po principu Karaule. Da se snize dva prevoja, Nišići i Gojakovići – istakao je Novalić.

Premijer Vlade TK Tulumović naveo je da je susret bio konstruktivan kakav je i odnos federalnog premijera prema ovom kantonu.

– Obećao nam je da će dio stručnog tima poslati u Tuzlu, da stvari koje smo dogovarali konstruktivno zaokružimo – naveo je Tulumović.

U Tuzli će večeras biti održana svečana sjednica Gradskog odbora SDA Tuzla povodom 29. godišnjice od osnivanja SDA u Tuzli.

(fena)

Download PDF

4 Komentari

  1. SRAMNO, NAJMNOGOLJUDNIJI I NAJJAČI KANTON BEZ AUTOPUTA. TAKO JE TO KAD SELJAČINE VODE TK. O PROBLEMU S PDV DA I NE GOVORIMO. SRAMNO

  2. Moreš mislit kad doktor MEDECINE razgovara o cestama…ludilo.
    Morel ko skontat da nama tuzlacima nije problem KARAULA i NIŠIĆI, kad idemo u Sarajevo, već kako doći do Đurđevika.
    Isto vrijedi za dionice:
    TUZLA – LUKAVAC – PURAČIĆ
    TUZLA – SIMIN HAN – KALESIJA
    TUZLA – ŠIČKI – SREBRENIK
    Največi problem grada Tuzle i Kantona je obilaznica ili testa kroz Tuzlu na potezu ŠIČKI – SIMIN HAN ( južna saobračajnica ) koja je prioritet svih prioriteta u odnosu na Karaule, Nišiće i ostale vukoyebine.
    Cijeli svijet ( Sarajevo, Beograd, Zagreb, Ljubljana ….etc ) je prvo rješavao obilaznice i izlaze iz gradova a onda gradio brze ceste i autoputeve. Očito da je lakše maznuti lovu u tunelu usred mraka na Karauli nego li u projektima koji su stvarni prioritet. Samo za projekat brze ceste TUZLA-BRČKO ( projekat radio Rudarski fakultet prije 6-7 godina ) koji niđe ne vodi i neće se nikada raditi je skrhano 5-6 miliona KM, a za te pare se može uraditi druga traka do Lukavca.
    Sve u svemu ludilo o čemu akademska zajednica ( ako je uopće ima ) šuti na sav glas.
    Na kraju o kakvim se nesposobnjakovićima radi vidi se na primjeru izgradnje dionice puta TUZLA – ŠIČKI BROD kojeg nakon 10 godina gradnje nisu u stanju završiti tih pišljivih 5 kilometara puta.

  3. Ubrzanje ceste Sarajevo – Tuzla bilo je u fokusu današnjeg susreta federalnog premijera Fadila Novalića i premijera Tuzlanskog kantona Denijala Tulumovića.

    Molim ako netko zna da mi rastolomači što znači UBRZANJE CESTE

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here