Pad potražnje za novim automobilima na europskom tržištu

0
96

Registracija novih automobila na europskom tržištu je za prvih osam mjeseci ove godine manja za 3,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a registrirano je 10,5 milijuna novih automobila, podaci su Udruženja europskih proizvođača automobila (ACEA). Na četiri od pet velikih europskih tržišta registriran je pad potražnje dok je samo na njemačkom tržištu u tom razdoblju zabilježen blagi rast potražnje od 0,9 posto.

Proizvođač s najvećim udjelom u europskom tržištu automobila za prvih osam mjeseci ove godine je bila grupa Volkswagen s 24,8 posto.

Dok je u mjesecu kolovozu registracija novih osobnih automobila na tržištu Europe bila manja za čak 8,4 posto, u srpnju je zabilježeno povećanje za 1,4 posto.

Srpanjsko povećanje je rezultat povećane potražnje u srednjoeuropskim zemljama, gdje su registracije novih automobila porasle za 13,4 posto.

Veliki pad prodaje u kolovozu ove godine, je uglavnom rezultat visoke poredbene osnovice, jer je u kolovozu 2018. godine, zbog očekivanog skorog uvođenja novog testa emisije štetnih ispušnih plinova WLTP, zabilježen izniman rast prodaje od čak 31,2 posto, stoji u priopćenju ACEA-e.

Tako je na svih pet najvećih europskih tržišta u kolovozu zabilježen pad, posebno u Španjolskoj i Francuskoj gdje je registracija novih automobila smanjena za 30,8 posto odnosno 14,1 posto. (ag, tl)

Download PDF

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here