Vaša pisma: Zubarka Alma “gumice” za protezu naplatila kao da su od zlata i to dva puta! (Foto)

11
327

Pismom u kojem se žali na “neprofesionalan” postupak tuzlanske stomatologinje Alme Đerzić Imamović, “nanošenje materijalne štete i prevaru”, obratio nam se Tuzlak Ivica Terzić koji tvrdi, a sve je dokumentovao, da mu je spomenuta doktorka u njenoj ordinaciji “Dental Centar Alma” u tuzlanskom Tornju, gumene matrice za protezu, veličine nekoliko milimetara, naplatila kao da su od zlata – pet puta skuplje od drugih zubara!?

“Dana, 1.11.2017. došao sam u “Dental Centar Alma” Tuzla, radi zamjene gumica na protezi. Stručan naziv za ovu uslugu glasi “zamjena matrica –  atačmena u kombinovanom radu”. Nakon izvršene usluge (koja nije trajala više od 10 minuta) dobio sam račun na iznos od 160,00 KM koji sam odmah platio.

Nakon dva dana došao sam u istu ordinaciju da reklamiram račun, jer sam provjerio da ista usluga u drugim zubnim ordinacijama u Tuzli košta 30 KM, što podrazumijeva zamjenu gumica s radom. Tom prilikom rekao sam doktorici Almi da je račun nenormalno visok, da mi istu uslugu nije radila dva puta, kao što je naplatila, te da je možda greška. Na to je ona odgovorila da je račun ispravan i ako hoću mogu da se žalim, ona novac neće da vrati.

Smatram da sam oštećen i prevaren, te sam otišao slučaj prijaviti Kantonalnoj ljekarskoj komori u Tuzli, gdje su mi rekli da nisu prijavljeni, ali bi po zakonu morali biti prijavljeni Federalnoj stomatološkoj komori.

Nakon toga, Stomatološkoj komori FBiH uputio sam žalbu na izvršene usluge, s molbom da preduzmu odgovarajuće korake kako se ne bi kaljao ugled ove časne profesije.

Žalbu zbog enormnog računa i prevare prijavio sam i Kantonalnoj inspekciji i pratit ću da li će postupiti u skladu sa svojim nadležnostima.

Na kraju da kažem i to da sam još jednom otišao u ordinaciju “Dental Centar Alma” kako bih pokušao dogovoriti povrat novca, ali mi je “sestra” u ordinaciji rekla da su zubarka Alma Đerzić Imamović i njen muž, koji također radi u ordinaciji, otišli u Holandiju.

U prilogu vam dostavljam kopije računa, žalbe, te cjenovnika po kojem mi je usluga dva puta naplaćena.

Stojim na raspolaganju za sve dodatne informacije.” (Ivica Terzić, Đure Đakovića 7, Tuzla)

Napomena redakcije: Kontaktirali smo zubnu ordinaciju “Dental Centar Alma”, poslali smo zahtjev za komentar na privatnu i službenu adresu dr. Alme Đerzić Imamović, ali nismo dobili odgovor.

11 Komentari

  1. Ako je to istina, a nema razloga da ne bude, “Dental Centar Alma” je sramota jedne plemenite profesije. Naplatiti nekome uslugu koja je preko PET PUTA skuplja od uobičajene je, u najmanju ruku, “legalna pljačka”. U svemu tome čudi me reagovanje ili bolje rečeno nereagovanje Kantonalne ljekarske komore i Stomatološke komore FBiH. Valjda im je u interesu zaštita pacijenta i digniteta profesije. Uzeti nekome 160 KM za 10 minuta, a ja za te pare radim 15 dana!?
    Zemljo, otvori se! Bosna je danas nekome Eldorado, a nekome….. Bolje da ne kažem.

    • Sve što je objavljeno je tačno. Danas sam pričao s Terzićem i rekao je da je zubarka koja mu je preporučila ovu Almu i sama bila zgranuta kad je čula za cijenu. Zar je moguće da se ista usluga, za iste matrice, od istog materijala naplaćuju negdje 30, a negdje 160 maraka…To pitanje bi trebali pokrenuti zubari preko komore da se sankcioniše neko ko na ovaj način stiče enormnu zaradu

      • Usluga jeste skupa, preskupa, ali problema ovdje nema. Sve dok je izlozena cijena, a ocito jeste, sve je legalno. Privatnik ima pravo odrediti cijenu za svoje usluge, a tu je trziste koje ce ocijeniti je li cijena opravdana. Ako nije – privatnik ce morati korigirati cijenu na nize ili staviti kljuc u bravu.

        Uostalom, vidjet ce i da li smiju riskirati sa takvim eskapadama u buducnosti, i kako ce se losa reklama poput ove odraziti na poslovanje. Barem je kod stomatologa jos uvijek dominantna usmena preporuka kao nacin dobivanja klijenata.

        Sto neil rece, puno je veci problem sto je ordinacija od pocetka rada do danas izdala samo 293 fiskalna racuna i na tome bi trebao biti fokus gradjanskog nezadovoljstva — ali onda ova ordinacija ne bi bila jedina “problematicna”.

  2. Ne vidim gdje je problem, vlada slobodno formiranje cijena roba i usluga, a cijena je istaknuta na cjenovniku, kao sto se i vidi na fotografijama. Valjda se prvo provjeri i procita dragi Ivice, pa se onda trazi usluga.. To sto je cijena negdje drugdje 30 KM, u ovom slucaju ne znaci nista, mogla je negdje biti i 3 feninga, ali ti si care izabrao da radis tamo gdje ista kosta 80 KM i uredno objavljeno kroz cjenovnik, ergo kupac je informisan. Znaci jos jednom knjigu u sake pa procitati sta je to slobodno formiranje cijena.
    Drugo bi bilo da je cijena bila 30 KM a naplaceno 80, ovako mozes do sutra pisati zalbe i pisma portalima, ali sa tankim sansama – cijena slabe upucenosti!

    • Da li je to problem ili nije, zavisi sa koje strane ko i kako gleda. Činjenica je da cjenovnik postoji i da stoji ono: “što ga prije usluge nisi pročitao, ali……..
      Poenta cijele priče treba da ukaže na neprofesionalnost, bahatost, drskost i brezobrazluk jednog dijela privatnog sektora. To je u ovome slučaju, fakat. Mogao bih i sažvakati da je usluga i duplo skuplja, pa biraj kvalitet i ime. Ali, brate, pet puta! Nitko me ne može uvjeriti da to nije brezobrazluk i pljačka. Ako ćemo tuk na utuk, zanimljiv je i redni broj računa, koji je 293. Pametnom, dosta!
      Inače, svoje probleme sa i oko zuba, pedeset i kusur godina svoga života, rješavam u Domu zdravlja. Sa uslugom i cijenom, ja prezadovoljan.

      • To je tako, narod je htio takav sistem i sad nek uziva. Nema vise Tite i mrskih komunjara da iskorjenjuje malariju i uvodi svima besplatan “lenger”. Kad niste htjeli Emerika Bluma, sad nek vam pojam biznismena bude piljar Bingo i farma koka nosilja. I naravno, privatizirano zdravstvo!

        • Sviđa mi se tvoj ironično-istinit odgovor.Potpisujem što si napisao, jer sve što si rekao, istina je. Samo što sam ja za stalnu i upornu borbu protiv te pošasti, primitivizma, kriminala i nepravde. Ne trebamo više da budemo nijemi svjedoci historije što prolazi pored nas. Ne treba nas netko praviti konjima (i kravama). Taj netko, bilo to naš ili sa strane. Ne trebamo biti “topovsko meso” i mehanizam u rukama moćnika, tajkuna i političkih lidera. Konstantno nastojati i činiti da se promjeni svijest građana. Kod mnogih da se, makar, probudi. Borba, borba i samo borba. Ipak, svi smo mi, valjda, nepokoreni TUZLACI!

    • Ako je istakla cjenovnik ne znači da može za jedani izvršenu radnju naplatiti dupli iznos…lijepo piše 80 KM itrebalo je da naplati 80 KM a ne 160 KM

  3. Ako je tačno da je žena iz Banovića, pitanje je da li bi ovako ljude smjela praviti budalom u Kukinom gradu…Išutao bi je šerif banovićki…Mozda je zato i zbrisala iz Banovića…Koje je to slobodno formiranje cijena koje su kod drugih casnih zubara 30KM u paru, a kod nje 5-6 puta skuplje???

  4. Zaboravila sam napisati, da sam na mjestu ovog čovjeka odnijela bih račun u poreznu da se vidi dali se prijava poreza i drugih obaveza slaže s brojem usluga na fiskalnom računu

  5. Sudeći prema broju računa ova doktorica jedva sastavlja kraj s krajem. Ima li kakva država služba, inspekcija, poreznici i sl. da provjere i izdaju certifikat gospodji da nplacuje 10x više kako bi se izbavila iz dubioze. Prema broj fisk. racuna ona ima jedva jednu do dvije usluge dnevno!!!

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here