Vaša pisma: Ako dođe do otkazivanja leta, Wizz Air ne nadoknađuje troškove, za prevoz se snalazite

2
672

Ove godine odlučimo supruga i ja posjetiti familiju i prijatelje u Njemačkoj, pa rezervišemo karte aviokompanije Wizz Air. Boravak u Njemačkoj brzo prođe, pa dođe i vrijeme povratka. Prijatelj nas je iz jednog manjeg mjesta kod Minhena dovezao do Friedrichshafena 24.7. oko 19 sati i ostavio da sačekamo let W6 4616 u 21 sat. Na aerodromu je bilo veselo. Zatekli smo popriličan broj putnika. Neko se vraća sa odmora, neko ide u posjetu familiji u BiH, a nekom je to samo tranzitni let. Manje-više, svi su sretni, samo su oni koji se vraćaju sa godišnjih odmora praznijih džepova od onih drugih, istrošilo se proteklih dana….

U međuvremenu poče i neka kiša, ali su avioni i dalje slijetali. Međutim, Wizz Air odgodio je naš let bez obrazloženja i rekao da ne lete ni naredni dan. Nakon nekog vremena putnici koji su imali nekih drugih opcija su otišli, pa nas je ostalo oko 60-ak. S obzirom da nam Wizz nije ponudio nikakve alternative, dispečer sa aerodroma ustupio je mikrofon jednoj od putnica koja je najavila da će pokušati naći neki prevoz do Tuzle. Kantićev autobus stigao je 2 sata nakon toga, a s obzirom da su karte bile skuplje od avionskih, nekoliko putnika sjede na taksi i ode nazad do familije. Nakon toga, a zbog fiksne cijene vanrednog prevoza do BiH cijena karte porasla je na preko 100 eura po osobi, odnosno preko 400 KM za mene i suprugu, uzmi ili ostavi. Ko nema pare, može i posuditi…

Aerodrom je u međuvremenu zaključan, kiša je, a temperatura se spustila na oko 15-ak stepeni. Napokon, za Tuzlu sa Kantićem i više od 30 putnika otkazanog leta krećemo oko 23.50, a stižemo narednog dana oko 16 sati.

Wizz Air se nije udostojio oglasiti po pitanju otkazivanja leta, a kamoli izviniti putnicima, iako sam im na njihov profil odmah poslao poruku i objasnio problem. O nadoknadi štete i vraćanju para za karte da i ne govorimo. Vidim da se nije igrati sa Wizzom, pa krenem u borbu za svoja prava. Prerovim internet i nađem njihov dokument prema kojem su nam za našu situaciju dužni isplatiti pare od karata odgođenog leta, a onda još i 10% na tu cijenu zbog otkazivanja leta i 250 eura kompenzacije. Ali Wizz nam ne da ni ono što nam pripada, a kamoli nekakve kobajagi kompenzacije. Bosanci su u pitanju, može se svakako…

Pošaljem žalbu na engleskom preko njihovog sistema, ali s obzirom da se niko nije javio odlučim ih nazvati na aerodromu Dubrave. Preusmjere me na Wizz Air u Bijeljini, pa mi oni kažu da im ponovo napišem imejl, ali na srpskom jeziku. Uradim i to, a onda mi se na zadovoljavajućem bosanskom javi njihova službenica iz Mađarske i kaže da pošaljem račune za troškove. Pošaljem u narednom imejlu i to, a onda opet čekaj. Nakon još dva proslijeđivanja istog imejla u rasponu od nekoliko dana ponovo mi se javi ista službenica i kaže da mi kao ‘gest dobre volje’ mogu vratiti 20 eura – fala do neba, baš ste ljubazni!

Vidim da je to izgleda standardni tretman Bosanaca, jer Nijemce, Francuze ili Amerikance sigurno ne bi smjeli ovako ponižavati. Pošaljem ponovo imejl gospođici iz Mađarske, a onda nazovem ponovo i Bijeljinu i kažem da ću sve iznijeti u medije, a onda okupiti i sve putnike otkazanog leta da pokrenemo zajedničku tužbu. Wizz Air se, naravno, jako nasekirao zbog ovoga što sam im rekao. Gospođica mi više uopšte ne odgovara na mejlove, a gospodin iz Bijeljine mi kaže: “Da, da, sve ste u pravu, ugodan dan Vam želim.”

Pare za karte od otkazanog leta još uvijek nismo dobili, a umjesto malo više od jednog sata putovali smo 19. Pretrpjeli smo sve one nervoze u vezi sa traženjem prevoza, smrzavali se ispred aerodroma, snalazili se kako umijemo i znamo, a na kraju nas je usluga prevoza do Tuzle u organizaciji Wizz Aira sa hranom i kartom za autobus koštala oko 700 KM.

Sve u svemu, bilo je ovo jedno, kako to oni vole reći “fantastic journey” sa Wizz Airom, a troškove ću pokriti sa 20 eura koje ću od Wizz Aira dobiti krajem godine. (Almir Mustafić)

2 Komentari

  1. Almire sto nisi kupio kartu kod Lufthanse, vratio bi se sigurno i na vrijeme, samo sto bi platio tu kartu 290 EUR-a. Ti haman mislis za 10 EUR-a da te voze do kucnih vrata.
    Raspitaj se drugi puta sto znaci voziti se niskotarifnim kompanijama.
    Nema đabe ni kod stare babe….da prostiš……

  2. G. Jako i 10 eura je novac! Rizik poslovanja ne snose korisnici osim u BiH. Ovdje može svako svakoga i to često prođe nesankcionisanno. Svakako da visokotarifne kompanije i ne lete do Tuzle pa porijetko i do Sarajeva. Korektno je da kompanija Wizer omogući putnicima alternativu ako ne leti iz njoj poznatih razloga. A i osoblje da učini profesionalnijim. Čini mi se da je u tome bit teksta.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here