(ODGOVOR JASMINU IMAMOVIĆU, GRADONAČELNIKU I PISCU TUZLE)
Da je intervju koji sam dao Oslobođenju o nakaradnom upravljanju Tuzlom bio tako pun jeda, pizme i neuvažavanja argumentacija, kao što je toga pun intervju gradonačelnika-pisca Imamovića, ja bih korijene svojoj ozlojeđenosti tražio negdje drugo a ne u „nakaradnoj upravi“, naprimjer. Tražio bih u činjenici da svijet, očito, ne odgovara mojim frazama o „ljubavi kao kosmičkoj energiji“ (J. Imamović). Potom, tražio bih i u činjenici da „7000-godišnja Tuzla“ (J. Imamović) sasvim sigurno nije nastala mojim rođenjem, potom, i ne na kraju, tražio bih u neprijepornoj činjenici da me tuđi iskazi o mojoj veličini ipak ne čine velikim. A onda bih se morao pomiriti i s time da sam za neke „profesore književnosti“, ipak, samo prosječan, lokalni pisac kojem čak ni minorno živiničko-kalesijsko udruženje pisaca prije sedmicu dana nije dalo književnu nagradu. Čudno je da neko ko propagira ljubav kao „kosmički princip“ svuda oko sebe vidi neprijatelje pa sam i ja svojim kritikama vladanja lokalne javne uprave „napadač na opštepriznati put i razvoj Tuzle“ (sic!). U Dr. Jekyllu sastali su se Mahatma Gandhi i komunistički aparatčik koji svuda oko sebe vidi neprijatelje?! Ako je to tako, a beli, jeste, onda je sasvim prirodno da je adresat kojem se obraćate prilično mutan i nejasan. Kada mislite da naspram sebe kao sugovornika imate jednog „Gandhija“, ili „Havela“, kako si je često J. Imamović, javno, znao utvarati, pred vas iskoči Mr. Hyde jednog komunističkog aparatčika. Iako sam ja govorio o lokalnoj administraciji grada Tuzle a Jasminom Imamovićem se bavio kao njezinim „pars pro toto“ predstavnikom, gradonačelnik-pisac se obraća izravno meni a ne stranci (Našoj!) čiji sam glasnogovornik u lokalnim okvirima tada bio. No, hajdemo, opet, ipak, ka meritumu stvari!
U nekoliko sam navrata pokušavao skrenuti načelnikovu pažnju na činjenicu da manifestacija „Cum grano salis“ uludo traći porezne novce (i na mene kao člana žirija!) sve dotle dok se okupljeni pisci (svi važni, značajni i, uglavnom, potkupljivi!) ne obrate javnosti, a studentskoj populaciji (na studijima književnosti) posebno. Predlagao sam, ako ne to, a ono da se prilikom dodjele nagrade upriliči jedna prava (a ne ad hoc!) književna večer za tuzlansku javnost – ali, od svega ništa! Pisci bi došli na Cum grano salis, iznapijali se, iznajeli se, prošetali i provjetrili tuzlanskim ulicama svoja golema ega (Imamović sa svojim na vrhu kolone!) i – otišli iz Tuzle s masnim honorarima. Zamislite SFF ili MESS bez publike i dobili ste Imamovićev Cum grano salis!
Gradonačelnik-pisac posredstvom je javnih poduzeća zadužio grad Tuzlu za najmanje 50 miliona KM. Za rješenje vodosnabdijevanja je uzet kredit od oko 20 miliona KM a nabavljena je zastarjela tehnologija; za saniranje i regulaciju otpada i smeća je uzet kredit od 8.5 miliona KM a nakon usvajanja budžeta, načelnik-pisac najavljuje još 35 miliona KM „iz fondova“. Nije jasno, evo pitamo, jesu li to krediti ili donacije? Ako je jasno kako će namaknuti 4.2 miliona KM (EP i UNDP), za oko 30 miliona KM ništa se ne govori. Očito se radi o skupim kreditima koji se uzimaju posredstvom javnih poduzeća a koje će građani vraćati (i) povećanjem cijena komunalija, npr. Bez ikakvih dilema, javnih rasprava ili mogućih uvida u svoje planove, načelnik-pisac uzima građane Tuzle kao žirante kreditima!
Poznate su Imamovićeve optužbe kantona i federacije zbog prevelike administracije, ali njegova administracija broji oko 560 zaposlenika. Po nekim normama Zapada, na 2000 građana trebalo bi da dođe jedan općinski službenik. Hajmo reći da je kod nas, zbog općedruštvenog javašluka, poželjan odnos 1 službenik prema 500 građana. Sa svojih 170.000 stanovnika, Tuzla bi, evropskom logikom, trebalo da ima administraciju od 85 ljudi, po našoj javašluk-logici, najviše 340 – a Tuzla ih ima 560! Samo u načelnikovom kabinetu zaposleno je 12 ljudi. Iako je budžet manji za ovu godinu, za kabinet načelnika je uvećan za 16 % i iznosi 998.000 KM. Naravno da je uvećanje budžeta ovdje dirigirano projiciranim predizbornim troškovima načelnikove stranke (SDP).
Ali, šta o svemu ovome znaju građani? Ništa! Oni redovno, preko načelnikove TV Tuzla (nije to Behmenov izum!) slušaju ublehe načelnika i jeftine fraze pisca Imamovića (o ljubavi i bla-bla energijama kosmosa) svejednako čekajući ljeto i kupanja na Panonskim jezerima, tim vrhunskim Potemkinovim kulisama. A, vala, imalo se od koga i naučiti. (Nedžad Ibrahimović, Oslobođenje – ilustracije: www.tuzlalive.ba)









06. 04. 2010 u 9:57 am
Joj jes’ ovo dobro, svaka cast profesore. Nek si Umisljenku, kvazi-piscu ocitao lekciju, ne bi li se jednom spustio među obicne smrtnike
06. 04. 2010 u 10:20 am
Sad će načelnik reci kako je Ibrahimović protiv tuzle, neprijatelj Tuzle kao i drugi koji ukazuju na nepravilnosti vladajuće oligarhije u Tuzli
06. 04. 2010 u 10:57 am
ovim putem MOLIM portal TUZLALIVE I AKO TREBA ” NAŠU STRANKU ” da se samo malo dotaknu teme GRADSKI STADION ja vam kao veliki navijač FK SLOBODE odgovorno tvrdim da je ARMIJA NAVIJAČA FK SLOBODE dala svoje glasove JASMINU IMAMOVIĆU zbog toga što je obećao napraviti stadion TUŠANJ ,a danas je taj stadion RUGLO GRADA pa ljudi moji svako selo u BIH ima stadion ,pa zar njemu(JASMINU) NIJE U CILJU DA JEDNOGA DANA REPREZENTACIJA igra na TUŠNJU(zamislite to ) namanje 20 hiljada gradjana TUZLE onih pravih TUZLAKA je NAČELNIK JASMIN prevario obečanjima da če izgraditi stadion . JA gdje god sam bio u BOSNI svi su me pitali i zezali kako jedan grad ima KOKOŠINJAC od stadiona ja neznam šta više da kažem pa eto MOLIM TUZLAlive da odu do stadiona VIDJEČETE DA SAMO 5 DO 10 LJUDI RADI NA GRADILIŠTU pa to je van svake pameti pa neznam kako če 5 ljudi sagraditi stadion …. ovim putem u ime svih NAVIJAČA I U IME SVIH PRAVIH TUZLAKA VAS MOLIM DA U BUDUČE DOTAKNETE SE OVE TEME …..U NADI DA ČE TE STATI UZ NAS VELIKO HVALA ……SALT CITY BOYS….
06. 04. 2010 u 12:09 pm
Kada smo kod riješavanja problema vodosnadbjevanja; Merkator se hvali kako je on nakon nakon 70 godina rijesio taj problem; pa dobro Jasmine ko je to do sada bio na vlasti i sta se cekalo 70 godina?
06. 04. 2010 u 1:00 pm
Od rata pa na ovamo.., da li je iko ikada vidio, procitao konkurs iliti natjecaj za zaposlenje u opcini, vodovodu, komunalcu, grijanju kao i za ovu novu opcinsku firmu za saobracaj (parkiranje), kao i SAD-ov konkurs iliti natjecaj za zaposlenje u termo-elektrani, elektro distribuciji, pošti, BH telecomu tuzla i slicno??????
Najbolji i najsretniji strucnjaci u Tuzli su brčaci i kldnjaci.
Postar u mojoj ulici, svaki dan na pos’o dolazi iz Kladnja????????
06. 04. 2010 u 1:35 pm
Hoce, hoce, sad ce i profa Ibrahimovic postati neprijatelj Tuzle, a garant leti iz zirija za dodjelu Nobelove…pardon, knjizevne nagrade “cum Cile cum”…Najgore je Jaski sto ga opauci clan njegovog zirija koji je svjedok kako se knjizevnici proseravaju, krkaju o narodnom trosku, trose drzavne pare…E moj Jasko, bas si “trandafil”, dozivio si da postanes prvi (grado)nacelnik za sprdacinu u istoriji Tuzle
06. 04. 2010 u 1:42 pm
Imamovicu, jado, ka’š primit Selima u audijenciju, čoče’ Haj’ što ne primaš svoje građane, koji te izabraše gdje ne trebaše, al što ne primi, jado, čo’jeka koji te izguro za načelnika? Đekna još nije primila Bešlagića, a ka’ će, ne zna se, ha, jado!
06. 04. 2010 u 1:47 pm
dobra je Dzaski ona slika iza ledja, da se vidi kako je izgledo Soni trg prije urbicida. Tojest prije nego što su genijalci iz Urbanizma i Prostornog izvrsili hirurgiju hahaha. Hvala Nacionalu sto nam je ostavio sliku u naslijedje, za generacije koje dolaze: trg nekad i trg nikad!
06. 04. 2010 u 1:53 pm
hahhaha danas u oslobođenju neprijatelji Tuzle SDA a sad će to biti i Ibrahimović da nije tragično bilo bi komično. dobro je rekao ovdje Ibrahimović za Imamovića Potemkin sve mu je iluzija (potemkino selo-TUZLA) sad sam mozda i ja neprijatelj Tuzle
)
06. 04. 2010 u 2:05 pm
SVI ŠTO KOMENTARIŠETE VEJEROVATNO STE SKORAŠNJI. OVAJ PROFESOR JE U PRAVU U NEKIM RAZMIŠLJANJIMA IZ UGLA “CUM GRANO SALIS”A O KADROVSKOJ POLITICI NE ODLUČUJE ON NEGO RODBINSKE VEZE.POVALA NAŠEM NAČELNIKU: URADIO SI VIŠE NEGO SVI ZAJEDNO ZADNJIH 5.GOD.VODA(NEMA VIŠE FLAŠA) PANONSKA JEZERA,ZA OVOG MANDATA DOVOLJNO, PA ČISTI PARKOVI.SAMO TREBA DA SE KUTARIŠE POJEDINIH SAVJETNIKA RADI NJIH ĆE SDP IZGUBITI TUZLU.NAČELNIČE IMAŠ MOJ GLAS SAMO SE SPUSTI NA NAZEMLJU TVOJ PRIJATELJ.
06. 04. 2010 u 2:48 pm
Treba zabraniti zakonom da fa****i poput Imamovica i Company ne dizu kredite u “ime svih”. Nek fino fa****e stave svoju imovinu pod hiotekom pa nek tada dizu kredit. A ne da gradjani Tuzle vracaju kredite putem parkinga kojeg vise nema, 30% skupljeg grijanja i 21% + 3 KM mjesecno skuplje vode.
06. 04. 2010 u 2:53 pm
Štošta u ovom tekstu stoji u današnje vrijeme i to s razlogom. Samo, činjenica je da se prepisuje što se tiče kredita od ovih iz Kantona. Ipak nešto u ovom gradu se izgradi tim parama i nije sve u jaskinom džepu za razliku od npr. kantonalne ministrice, hej čovječe MINISTRICE Miraščić ili Suljkić kad tobožnjim neglasanjem za svoj interes dobije im muž npr. ogromna sredstva. A ceste na kantonu bruka. I ne samo to. Što se tiče administracije na svim nivouima je nepotrebna i preglomazna. Neke neko izbaci cifre, ali tačne, koliko je to npr. novih nepotrebnih zaposleno u Opštini i u Kantonu i na kraju u svim opštinama kantona. Ovo su naši pravi problemi uz uvažavanje prof. Ibrahimovića. A da kultura na opštini Tuzla postaje ako se tako može reći, sve više kvazi, zato jesu zaslužni oni njegovi najbliži zna on i koji jer je to za njih totalna apstrakcija, mislena imenica. Ipak , glasaću za NAŠU STRANKU.
06. 04. 2010 u 3:00 pm
tuzlak pravi zasto bi jasmin pravio gipromovcima stadion sva SDA U SLOBODI A DA IH FINANSIRA SDP,TI DA SI TUZLAK PRAVI KAKO KAZES VIDI KO TI VODI TVOJU SLOBODU,100 POSTO TUZLACI SVE,,,HAHAH
06. 04. 2010 u 3:06 pm
ONO OKO STADIONA JE ISTINA.GRADE DVA NEKAD CETRI COVJEKA, NEMA TU POSLA NI STADIONA.SAD JE JASMIN DOBAR SA SABOVICEM A DOSKORA SABOVIC NJEGA NAPADO KAD SLOBODA IZGUBI. SAD SABOVIC DOBAR I S ONIM SELJAKOM CAKOM IZ TUZLANSKIH NOVINA. A SVE TALOVI. SABOVIC DOBAR S NACELNIKOM RADI PLACOVA A ISTI TAJ SABOVIC O0TJERO IZ KLUBA DIREKTORA SLOBODE – LEGENDU JASMU MANGU GOLMANA. A JASMIN IMAMOVIC SUTIO KO ZALJEVEN DA NAM LEGENDE TAKO SUTAJU. NJEMU JE BITAN SAMO SECER DA SE UŽNJEGA ŠLJEPA. A JASMA JE VODE DONOSIO U FLAŠAMA DA SE IGRAČI MOGU KUPAT. NJEGA SU IZDALI ŠEĆER, JASMIN DZASKO, SABOVIC A MANGA JE ZA NJIH CAR
06. 04. 2010 u 3:29 pm
ZAŠTO SE SDA I KANTON NE OGLASE ZBOG STADIONA TUŠANJ…???
NEKA OD NOVACA KANTONA PRAVE STADIONE PO SAPNI, KLADNJU, TEOČAKU, ČELIĆU, SREBRENIKU, LUKAVCU, ŽIVINICAMA, BANOVIĆIMA, KALESIJI, TOJŠIĆIMA I DRUGIM SELIMA, PA NI TO NEMA SMISLA…TOLIKO SE PARA IZDVAJA U KANTON, PA GDJE SMO MI TUZLACI TU???
AKO JE SABOVIĆ SDA, ZAŠTO I KANTON KOJIM VLADA SDA STRANKA NIJE POMOGAO … MA DAJTE NARODE ….
A I TI SI JASMINE UŠLJO, IZVINI, ALI SI SE PUNO DIGAO, FARUKA PRCIĆA SI ZABORAVIO, SELIMA BEŠLAGIĆA, NISI IMAO VREMENA DA IH PRIMIŠ U SVOJ KABINET, NEKA TI JE NA ČAST… UŠLJO JEDAN OPĆINARSKI !!!
KADA SU NUDILE FIRME DA GRADE STADION A DA IM PRIPADNU POSLOVNE PROSTORIJE NAŠI OPĆINARI NISU DALI, TRAŽILI I SEBI TALA, ĐUBRAD JEDNA OPĆINSKA …
SALT CITY BOYS
06. 04. 2010 u 3:33 pm
Zaboli me sta se dogadja u Kantonu, sta u Celicu, Sapni ili Kalesiji. Zaboli me sta rade ministri u TK ili u Sarajevu. Zaboli me kakav je stadion u Zenici ili u Bihacu. Briga me, kako rade pozorista u Mostaru ili Drvaru. Sta me se tice za rupe na cestama u Jajcu, Gorazdu, Duvnu ili Guvnu. Zaboli me hoce li Bosna biti prvak ili Siroki, sta me se tice ko cisti snijeg u Norveskoj ili u Kini. Zaboli me posto je voda u Turskoj ili u Capljini, ima li grijanja u Kongu i na Arktiku!
Brine me sta imam u Tuzli, gdje zivim. Kakve su ceste, hocu li slomiti tocak na rupi, hoce li moji roditelji moci placati skupu vodu, zasto im ne daju da ugrade vodomjer? Brine me zasto opstinari parkiraju dzaba, a mi placamo sat marku. Nije mi svejedno pijem li zdravu ili vodu koja nam je dovedena “nakon 50 godina”, a sva je zuta pa i pored nje moram kupovati zdravu, za marku litar. Brine me sto mom djetetu moram za brdo para kupiti knjige za skolu, a gradonacelnik od nasih para stampa svoje knjige u Zagrebu. Sekiram se sto mi u mom gradu prosipaju lalfinu da zivimo u najboljem gradu na svijetu, kad u tom gradu nisam sigurna, nemam gdje izvesti prijatelje na veceru, i kad obilazimo “cak sedam trgova”, moram ih voditi da ne vide one reklamama sakrivene rusevine koje je nacelnikova svita sakrila da sve izgleda bajno i sjajno. Smeta mi kad to sve kazem javno sto me odmah pocnu napadati drugi, placenici, stranacki jurisnici i kazu “vidi kakav je kanton, vidi sta radi SDA, vidi…” Ma zaboli me sta rade u Kantonu i sta radi SDA. Ja zivim u Tuzli, a tamo vlada SDP, a problema na pretek.
I jos me tjeraju da vjerujem njima, a ne svojim ocima, da mislim kako zivim sjajno i bajno i da imam najcisci grad. Ma zaboli me ko je na vlasti i ko je nacelnik, ako mi je dobro. Problem je sto nam je lose i sve je losije, a za to nisu krivi samo oni tamo, nego i ovi ovamo, koje smo mi birali, sigurno ne da nas prave budalama, kao sto to rade svakodnevno. Zaboli me i za onog premijera i za ovog nacelnika…Dajte nam mlade, postene i pametne ljude da me stalno, svakodnevno p’itaju kako mi je, a ne da mi bez pitanja i mimo moje volje govore: “Dobro ti je”!!!
06. 04. 2010 u 3:46 pm
Profesore, imate moju punu podrsku. I moje porodice!
06. 04. 2010 u 4:40 pm
za ovog majmuna što se potpisuje sa TUZLALIVE kaže: E da ti ja care kažem da sam ja rodjeni TUZLAK iz MOSNIKA za razliku od tebe koji si sišo SA KLADNJA ,ĆELIĆA ILI si u ratu došo u TUZLU. A što se tiče SDA I GIPROMA boli me za njima ko ih jebe seljaci največi I CARE TI ISTI SELJACI IZ SDA STRANKE ako nisi znao a možeš da nadješ na internetu nemaju oni veze sa stadionom oni mogu stadion koristiti samo za vrijeme treninga znači oni su faktički KAO NA REKRACIJI oni nemaju ništa sa stadionom . STADION JE GRADSKKI I PRIPADA OPŠTINI TUZLA i njim upravljaju ljudi iz SDP-a ,TO ZNAČI DA ONI SUTRA MOGU FK.SLOBODI zabraniti da igra na TUŠNJU jer je stadion njihov PRIPADA ZNAČI OPŠTINI TUZLA i zato ti kažem da stadion HVALA BOGU nema nikakvih dodirnih tačaka sa SABOVIĆEM I GIPROMOM .Nemoj djaba da pričaš gluposti on treba nama da pravi STADION i to nema veze sa SLOBODOM I SA UPRAVOM ja ti govorim i o reprezentaciji BIH . A što se tiče njih u upravi tih iz SDA ” ničija nije do zore ” pozdrav. SALT CITY BOYS.
06. 04. 2010 u 7:25 pm
Čestitam profesoru Nedžadu Ibrahimoviću na intelektualnoj hrabrosti i preciznosti kojom je demaskirao i dekonstruirao podvojenu ličnost Jasmina Imamovića (Džasmina Imameskua) u njegovoj ubilačkoj sumanutoj ideji veličine i perverznoj samokonstrukciji vlastitog kulta ličnosti. Jasmin Imamović jeste partijski aparatčik ograničenih sposobnosti, ali je i veliki diktator u svom malom carstu Tuzli. Napravio je veliku štetu gradu i ljudima u koje se zaklinje, a sebi je priskrbio veliku materijalnu korist prodajući javne površine u Tuzli kao da mu ih je babo Hanefija ostavio u nasljedstvo. Pomenimo samo apartman u Raveni (Italija) kao hediju za zemljište u centru Tuzle prodato Mercatoru ispod cijene. Da ne pominjemo novac za namještene tendere. Jasmine – diktatore odstupi! Nedžade – profesore – pristupi! Nedžada za načelnika Tuzle!!!
06. 04. 2010 u 8:49 pm
I ovaj portal (po uzoru na druge……) pocinje sa jednostranim prikazivanjem stvarnosti i postaje instrument “alternativaca” koji nemaju ni krajnje izgradjen pogled na politicku situaciju, a pogotovu kvalitetna rjesenja za vecinu problema na koje ukazuju. Sve u svemu, pocela je za nase podneblje tipicna politicka kampanja (sto se vidi iz nacina na koji Ibrahimovic govori o Imamovicu), a kao nezavisnom i objektivnom mediju ne bi vam skodio i malo siri pristup: za, protiv, argumenti (liseni jeftinih prepucavanja).
Ako vec govorimo o etici, zasto se doticni nije povukao iz navedenog zirija.
06. 04. 2010 u 9:55 pm
Sticem utisak da ovdje komentatorima nije vazno sta je profesor Ibrahimovic rekao, i ne suprostavljaju argumente, nego se drze politike napadni, pljuj, pa ce se zaboraviti sta je covjek kritikovao. Bilo ko da drukcije misli, to je kampanja, to je SDA, to su neprijatelji.Ja sam SDP-ovac od prije rata, glasam i glasacu za SDP, al za Imamovica vise nikad. Pravi nas budalama, a on je bolesnik
06. 04. 2010 u 10:44 pm
Haha cuj ovog ERF pacijenta iz SDP-a, predizborna kampanja….Pa koja jadniče predizborna kampanja kad su lokalni izbori tek za 2 godine?! De ti care demantuj nesto od price ovog gospodina, hebo te onaj pingvin Imamovic i njegova kamarila koja pljuje sve i svakog ko se usudi da kritikuje tu gospodu kriminalce!!
06. 04. 2010 u 11:09 pm
@tuzla forever
Toliko o kulturi dijaloga. Prethodno procitaj sta sam napisao, vise puta ako je potrebno. Gledaj ponekad stvari u malo sirem kontekstu, ali to ne znaci da trebas gledati u grah i kasike kad iznosis svoj stav o ljudima.
06. 04. 2010 u 11:21 pm
@ERF: Znaci evo ti jedan doprinos “kulturi dijaloga” : “Po nekim normama Zapada, na 2000 građana trebalo bi da dođe jedan općinski službenik. Hajmo reći da je kod nas, zbog općedruštvenog javašluka, poželjan odnos 1 službenik prema 500 građana. Sa svojih 170.000 stanovnika, Tuzla bi, evropskom logikom, trebalo da ima administraciju od 85 ljudi, po našoj javašluk-logici, najviše 340 – a Tuzla ih ima 560! Samo u načelnikovom kabinetu zaposleno je 12 ljudi. Iako je budžet manji za ovu godinu, za kabinet načelnika je uvećan za 16 % i iznosi 998.000 KM”.
Znaci o tome se ovdje vodi diskusija, a suplju pricu okaci macku o rep!!! Objasni ti nama ko to ovdje vodi POLITICKU kampanju protiv Jasmina kad Jasminov mandat u Tuzli nece biti preispitivan jos 2 godine, a taj gospodin pisac nam je izvolio nabiti 14% vecu cijenu grijanja, 20% vecu cijenu vode, naravno i iznenadni parkinzi koji su se pojavili onako bas KURVANJSKI (uh oprosti na mojoj “nekulturi”) iznebuha, isto kao sto je i kurvanjski onaj Vedran Lakic intervenirao kod murije da kaznjava raju koja NECE (PA NECE I NECE NEK SE UBIJE OD MUKE) da njemu i njegovim novouposlenim bahilima daje pare za placu. Još sad kad su vidjeli da su popušili, spuštaju fol cijene, izlaze u vrijeme recesije u susret raji…Mater im bezobraznu pa oni stvarno misle da smo svi mi idioti, nismo mi svi zavrsili vecernje skole kao dezurni jasminovi kadrovi….I podržavam ovog gore što kaže da je grad pun seljadije, Jasmin nešto sere i furaju neku priču o Tuzlacima, a u opštinu kad odeš na onim šalterima sve go seljak radi, pa ni to ne bi bio problem da nisu bezobrazni i nekulturni ko da su sve doktori nauka a ne nepismena stoka!!
07. 04. 2010 u 2:31 am
Ljudi ba Imamović puca na mjesto ambasadora u Italiji .kćerka mu se hvali vec po gradu , a zar nije cudan taj dobar odnos sa Italijom.nacelnik prenosi sav svoj tj.nas kapital tamo da bi uzivao diplomatske privilegije.Ajd vec jednom idi , ali ko ce docekat jos 2 godine terora tvog.I dobra ova Naša stranka pravo ..Svaka cast
07. 04. 2010 u 7:21 am
Za ERF:
Gospodin Nedzad Ibrahimovic ti je sve objasnio i ako ti nesto nije jasno najvjerovatnije da imas problem sa shvacanjem. Naravno da treba Jasmina Imamovica kritikovati, a boga mi ima se i zbog cega kritikovat. Ovo sve sto je gospodin Ibrahimovic ukazao na lopovluk u opcini su cinjenice. Ako sve to ne vidis pogledaj u racun za vodu i grijanje.
Ove kritike na racun Jasmina Imamovica traju vec dugo vremena, a pocele su prosle ili pretprosle godine. Zato mislim da se ovdje ne radi o predizbornoj kampanji.
Ako je tebi dobro znaj da mnogima nije.
07. 04. 2010 u 9:04 am
Bravo majstore!
svaka cast profesore! Samo mislim da ove tvoje rijeci ne dopiru do njega, nego samo do nas koji smo istoga misljenja…
U svakom slucaju, glasacu za Nasu Stranku.
07. 04. 2010 u 9:31 am
Ima na ovom portalu stvari koje mi se ne dopadaju. Ali, prije svega ga dozivljavam kao rijetko mjesto gdje ljudi mogu slobodno, otvoreno (ne odobravam uvredljivo!) iznijeti svoje mišljenje o nekom drustvenom problemu, nekoj pojavi koja nas tisti. Rijetko komentarisem, ali ga redovno posjecujem i podrzavam bas zbog razloga koje sam navela na pocetku.
Ne dopada mi se sto se svaka kritika dozivljava kao kampanja. Profesor Nedžad je naveo nekoliko primjera koje su negativne za gradsku vlast. Bilo je i drugih koji su ukazivali na probleme. Sjecam se priloga g. Ekrema Avdica, ne znam zasto vise ne pise. Umjesto da te nepravilnosti isprave, nastavljaju kao da građani ne postoje. Molim vas, pa nas nacelnik ima vise savjetnika nego g. Komsic!? Sta si umislja, ko je on, cije novce trosi…Toliko je primjera korupcije u Opštini, da je to strasno. Znam da zaposljavaju stranacke ljude, i skoro po pravilu jedne nacionalnosti. Zasto se to dozvoljava? Da izvadim papire za djeciji doplatak moram platiti nekoliko puta vise nego sto cu dobiti, i svakoga posebno moliti da mi nesto uradi. Sramota, a takvu organizaciju vodeci ljudi Opštine hvale. Toliko od mene.
07. 04. 2010 u 11:29 am
jedva cekam nove opstinske izbore, sreca pa Jasmin nema vise uslova za ponovnu kandidaturu, nadam se da se nece ponoviti neki novi Jasmin za ovaj grad, koji po meni tone sve dublje, bez obzira na sminkanje nekakvim trgovima, kad je sve ostalo lose, i ne vidim ijedan pozitivan primjer…svi nesto spominju pricu oko te vode, pa bilo ko da je dosao umjesto Jasmina u tom periodu, uveo bi je, i slicno..sve je lako uraditi sa tudjim novcima, da sam i ja dosla na mjesto nacelnika, napravila bi stosta od opstinskih para…zato nemam ni jedan pozitivan argument za naseg nacelnika, i jedva cekam kad ce otpiliti iz opstine…nadam se da nece povesti i passat sa sobom…
07. 04. 2010 u 12:09 pm
povest ce on svoj passat CC sa sobom. I to ce biti na ime najjaceg borca u BiH Vedrana Lakica.
Vidim da je Lakic zaradio na kaznama na Brcanskoj prosla 2 dana 2500 KM i icrtali linije kod kontejnera na Brcanskoj kao da je autoput. On licni dosao da naplati kazne. Sve sami fa***ti.
07. 04. 2010 u 12:34 pm
Zbilja, zašto je prof. Ibrahimović bio u žiriju CUM GRANO SALIS ?????????ako je sve tako kako kaže. Ili je izbačen, a dok je bilo love šutio je.Moralno, nema šta!!!
07. 04. 2010 u 1:22 pm
Bio je u žiriju dok nije vidio kako se krčme društvene pare, kako Lovrenović, Kazaz i kompanija, Pečanin, pjesnici, mudoljezi i bitange, daniman se opijaju o trosku budzeta, bilo preko opstinskog racuna ili preko Mucetovog u Domu mladih, koji i sluzi za placanje onih stvari koje se ne smiju vidjeti.
Bulumenta od nekoliko desetina clanova zirija, njihovih zena i prijateljica, novinara i onih iz komisije za izbor najromana, danima je žderala i pila na račun Tuzlaka da bi se zadovoljile ambicije mahalskog piskarala, Napoleona Bonaparte, gradonačelnika New Yorka. O svemu je Nedžad govorio načelniku, a njemu isto ko da bokserom opališ lice – ne diraj u njegovo umno čedo: Cum srano salis, Potemkinova jezera i slamnate kolibice za lame
07. 04. 2010 u 2:55 pm
U Zagrebu gradjani Zagreba danas urucili krivicnu prijavu zbog zloupotrebe polozaja i ovlasti USKOK-u.
Trebamo i mi podnijeti krivicnu prijavu protiv fa***ta Imamovica i Lakica i to Ustavnog sudu BiH-a. Na opcinskom sudu nemojte jer ce zavrsiti u ladici.
http://www.zagrebancija.com/hr-aktualnosti/ispred-uskok-a-bandicu-pjevali-zagreb-te-zove_300962
07. 04. 2010 u 7:49 pm
dobavljac,
Ustavnom sudu? Mislite da je taj sud nesto drugaciji od opstinskih i kantonalnih, ili Suda BiH? Pa zar nismo do sada shvatili sta su sudovi u BiH?
Nazalost, ni oni nisu imuni od negativnosti koje “krase” BH drustvo.
Princip “kadija te tuzi – kadija ti sudi” se eksploatise do besvesti…
Ne mogu shvatiti ovu glupost : moju apelaciju (poslednja instanca pre Evropskog suda u Strazburu) Ustavni sud salje VSTV-u i Kantonalnom tuzilastvu TK da se izjasne…
Zamislite : da se izjasne ONI koji su PREDMET moje apelacije!!!? Svasta!
Koji se zlocinac na pitanje o krivici izjasnio da je kriv?
Eto, to je Ustavni sud (ne govorim napamet, prosledili su mi njihove odgovore), a o sudijama se ne bih izjasnjavala…dovoljno govori clanak o aferi koju pratim poslednjih meseci :
http://img689.imageshack.us/img689/3484/2dani020410ustavnisudis.jpg
Dakle, od sudova se NE nadati…baska sto se svaki papiric (odgovor) ceka od 1 godine pa dalje.)
07. 04. 2010 u 11:54 pm
Dzasko ili neko od njegovih poltrona, cita sve s ovog portala, a posebno komentare. Cim uslijede kritike, Dzasko ide u obilazak novih objekata ne bi li ga narod vidio kako se on zanima. Elem, cim su uslijedile kritike za stadion, frajer zasuko nogavice i otiso na Tusanj da vidi kako idu radovi. posto na gradilistu nije bilo puno radnika, morali su ovi iz JU Gradski stadion navrat-nanos dovoditi neke radnike da se vidi kako ljudi rade hayhahaha
08. 04. 2010 u 12:38 am
DŽasko samo to i radi.PraviPR menager. Ublehaš obični.
08. 04. 2010 u 12:40 am
Nije Jasmin PR Menadzer. On je fa****a.
08. 04. 2010 u 1:39 am
@Dzasko – pa to je poznata stvar, sjecas se da je bolesnik u onom svom radio-odgovoru spomenuo sve i jedan komentar na tekstu o urbicidu, cak je onako pomalo prijeteci rekao “de da vidim kakav je to arhitekt sto komentarise”, ko fol on inace sve same prekaljene strucnjake zaposljava (sa “fakulteta” u mostaru i travniku…)
08. 04. 2010 u 11:14 am
Kakva je ovo sloboda govora kad se neko ne slaže sa autorom teksta i komentatorima odmah ga popljuju da nema više ni želje da polemiše na ovim stranicama. Svako ima svoje mišljenje i treba ga poštovati. I ja sam rođeni Tuzlak i time se ponosim. Načelnik griješi ko i svi drugi ljudi ali reći da se ništa ne radi i nije uradilo je čista politka. U Opštini rade uglavnom naši ljudi i od njih imamo kakvu-takvu korist ali brate kakva je korist od gomile ljudi koja radi po Kantonu i ostalim nivoima vlasti. Sad ni fabrika vode ne valja, smiješno, ko kupuje vodu za piće to je njegov problem ja ne. U ovom gradu postoje ljudi koji na sve pljuju i jedva čekaju da nešto propadne da napadnu neku stranku ili načelnika. Pa dokle više kukati za parkingom i pola marke u Banovićima se naplaćuje parking a u TZ bi trebalo da se parkira ko gdje hoće. Slažem se sa svima koji ukazuju na nedostatke i greške ali uz to i predlažu i rješenja a ne samo neselektivna paljba i niske strasti. Uostalom, bujrum pokrenite peticiju za opoziv ili tužbu pa da se vidi ko šta radi a ne samo po internetu brbljati.
E sad slijedi paljba po meni, takav je izgleda ovdje običaj:)
08. 04. 2010 u 11:46 am
Danas u centralnoj jezgri grada…, ulice pune (novih) cigana-prosjaka. Kombi im parkiran izmedju “SDK” i “poljske” dzamije.
Pa dokle vise turisticki grade !!!!!!!!!
08. 04. 2010 u 12:38 pm
@I ja sam Tuzlak: Slazem se da svako ima pravo iznijeti svoje misljenje. Nisam za pljuvanje i vrijedjanje. Bilo bi dobro, medjutim, da o slobodi govora kazes na nekom od tuzlanskih medija koji su na budzetu lokalne vlasti, nacelnika Imamovica i njegovih saradnika! Tamo ne smijes nista kritikovati, ovdje mozes, ali budi spreman i da primis kritiku, kao i ja za ovaj komentar.
Ja ljude kojesam birao na izborima dozivljavam kao vlast koja treba meni da sluzi, a ne da me tusi. Jutros gledam kako po trotoarima udaraju kolcice gdje uopste nema parkinga u okolini. To rade da bi gradjane natjerali da placaju parking. Znaci, gradjani su predmet za njihovo izivaljavanje, da osim poreza istresu zadnju paru iz dzepa (ako imaju auto) kako bi osigurali njima place. Vlast nije izabrana da glumi ikebanu, sasvim je normalno da DOBRO rade, da grade, da POSTENO rade, da nema KORUPCIJE, da nisu DRSKI na salterima, da me usluze, a ne optuze i sutaju. Vlast je duzna da placa parking, a ne da kao nacelnikov sofer i dalje parkira na trotoaru, a ako ga slucajno smjesti na parking, da plati kartu koju mi ne vidimo.
NIje Imamovic napravio jezera, nego smo mi to platili i on to ne smije kapitalizirati licno. Ako neko misli da mu za svaki potez treba pljeskati vara se on je duzan da radi, gradi i bez novog tereta za gradjane, da im sluzi, a ne da oni njemu sluze.
Kad spominjem jezera, i dalje mislim da je trebalo u gradu napraviti barem jos pet-sest bazena, pa neka svako bira voli li guzvu i vodu punu urina ili bazen s malim brojem ljudi, u kojem ne moram strahovati hoce li mi neko skociti na glavu. Svejedno bi cijena bila ista, pa bujrum ko voli nek izvoli.
Mi kad vidimo da nacelnici presijecaju vrpcu, odmah kazemo ON JE TO NAPRAVIO a ne kazemo zasto uvijek on presijeca, zasto to ne uradi neki borac, neko ko je zaposlio 10 mladih, neko ko je inovator i vrijednost grada. Nacelnici se mijenjaju, mi ostajemo. Dosta je idolopoklonstva, Tito je davno umro!
08. 04. 2010 u 1:40 pm
@ing: U većini stvari se slažem sa komentarom ali ovo,,Jutros gledam kako po trotoarima udaraju kolcice gdje uopste nema parkinga u okolini. To rade da bi gradjane natjerali da placaju parking,, ovo ja ipak gledam drugačije. Udaraju po TROTOARIMA kolčiće, znači da tvoje, moje ili bilo čije dijete neće više zaobilaziti auta i hodati po cesti da bi neko uštedio pola marke.
Jezera tj. Panonica je zaposlila dosta ljudi, provjeri pogotovo ljeti koji tamo zarađuju i mislim da je to OK. I ja bi volio 10 bazena, 10 kina al mislim da to nije realno ni finansijski opravdano.
Slažem se da je našim parama sve to napravljeno ali je bar NAPRAVLJENO. Gdje su jarane pare koje dajemo za Telekom, UIO, i ne znam kakve sve namete. Jel kad Telekom sponzoriro kakv TZ klub, nešto ne znam. To je razlika, nešto se radi, nije dovoljno, nije uvijek ispravno ali ispucavati nebulozne optužbe bez pokrića je stvarno bezveze, dobro i to je politika.
Oko presjecanja vrpci, nemam komentar, da se hoće češće šta presjecati pa ko god da to radi. Je.. ga, uvijek presjeca onaj ko predstavlja vlast na tom nivou. Pozdrav
08. 04. 2010 u 2:37 pm
@I ja sam Tuzlak rođeni: 1. Kolcice udaraju kod Kabilove pekare, na trotoaru kojim NIKAD niko ne ide, nego ide trotoarom uz pekaru. Tamo je autom stao samo neko ko je htio kupiti hljeb. Po tvome, sad nek stane kilometar dalje, vrati se, uzme hljeb od marku i jos toliko da za parking. Glupost! Djeca znaci ne idu tim trotoarom (nemoj sad reci nisu mogli od auta, jer niko ne ide i kad nema auta. Navikli drugom stranom!)
2. Hoce li kolcice udariti pred zgradom Opštine? I tuda pjesaci ne mogu proci od nacelnikovog ili auta nekog drugog sluzbenika!
3. Hoce li parking satove staviti na parkingu kod Dzaskinog stana?
4. Panonica je zaposlila 10 ljudi, ali pet bazena bi zaposlilo 20 ljudi! Nemam nista protiv jezera, ali sta cemo mi koji zelimo bazen, necu da se guram medju hiljadu ljudi koji, uz to, pisaju u jezero! Je li ko pitao gradjane zele li (i) bazene? Uostalo, u dva jezera je potroseno 5 miliona, mogla je Tuzla dobiti 50 bazena! Je li realno? Nije, sto ce nam toliki bazeni, dosta je dva-tri!
5. Necu 10 kina, hocu jedno! I onom jednom na Radnickom univerzitetu nabijena je tolika kirija, da je covjek zatvorio. Slazem se, nije bilo dosta publike, ali sam bio kad je bilo puno. Stvar programa. Ali, sad nema kina, a bude dobrih filmova (jasmila Zbanic itd), a to je ogledalo grada, palanka sto rece neko. Znaci, necu 10, daj jedno kino!
6. BH Telekom je preuzeo KK Jedinstvo, a daje i KK Slobodi, ne znam koliko ali cujem. Puno ili malo, nebitno, uvijek moze vise, ali daju. Ali, gdje su lokalni biznismeni, oni koji rade u BIT centrima, tehnoloskim parkovima, kome je Panonica sponzor, kojem klubu daje MUce iz Doma omladine! Mozda Bati Kosticu ili dadi Topicu…
7. Nesto se radi, ali je problem KAKO SE RADI. Nismo ljude birali na vlast da nam sluze ko ikebna, nego da rade. Mozes li ista uraditi u prostornom, urbanizmu, katastru, mozes li graditi pumpu na Stupinama, mozes li dobiti plac za kucu, zgradu, a bez mita ili tala? E, nemere, uvjerio sam se licno i svaki dan se uvjeravam. Pitaj kako je poznati ugostitelji dobijaju gradsko zemljiste za parking…I, ko je ikada smijenjen zbog korupcije?
8. Za kraj (a ima toga mnogo), zasto jedino nas nacelnik ne prima gradjane, kad je to bila obaveza svih nacelnika do sada? kako to da ne prima gradjane, zasto se ugledni ljudi ovog grada moraju najavljivati na protokol, pa ih opet ne prima. Primjer Selim Beslagic i da ne nabrajam druge…Pitaj gradske kulturnjake sta misle o vlasti i Imamovicu.
Ako je tebi sve normalno, meni nije, sta god mislio. A o paradiranju pred kamerama, necu da pricam, jer mi se ta vrsta promocije gadi. Za to su krivi i novinari, pa neka im je na cast takav nivo poltronstva
08. 04. 2010 u 3:29 pm
U gradu se pricaju (jos neprovjerene informacije) da je Jasmin Imamovic se kao fol razveo od zene (kao Bandic u Zagrebu za stan) da kucu vrijednu od 2,5 milijuna KM stavi na zenino ime …. da se njemu to ne pripisuje. I jos ide nakon mandata za nekakvog princa u Italiji. Vidi se da je covjek uletio u neku sektu.
08. 04. 2010 u 3:32 pm
@ing.: Dobro, vidim da si žestoki oponent vladajuće garniture u Opštini i to je tvoje pravo. Da se mene lično pita ja bih po cijelom gradu trotore ogradio kolčićima, šta god ko mislio a nemam ništa sa parkinzima da ne bude zabune.
Hajde nek mi neko kaže ko je dao pare za parking kad je izlazio iz auta da kupi hljeb ili nešto drugo. Pa nemoj da lupamo, kad dođe radnik što radi na parkingu prvo te slika pa čeka 15 min. pa opet slika pa tek onda dolaze lisice. Znači 15 minuta slobodno odeš u pekaru ili radnju. Probao sam stotinu puta i nikad problema nisam imao.
Panonica je zaposlila puno više ljudi, a ljeti oko jezera radi 60 tak osoba, možda i više i to je jako bitno. Uostalom da nije dobro ne bi bilo posjete a onda bi napali načelnika kako su mu projekti propali
Bazeni, bazeni kakav bi to mi bazen u gradu? Na Ircu bili bazeni pa propali, u Hotelu ima bazen, znači dobri bazeni da na nešto liče npr terme Ilidža 12 KM ulaz, šta misliš da nije malo puno. Ili bi trebalo neke socijalne bazene po 2 KM pa kako bude.
I ja sam bio u ART kinu, uvijek prazno… Pa da ima interesa našao bi se investitor, nigdje više gradovi ne prave kina. Uostalom, ako grad napravi kino odmah će se reći eno ih kradu, naplaćuju ulaznice i sl. A da znaš, ispod 5 KM nema dobrog filma pogledat u pristojnom kinu.
Za talove i mito, pa nemoj se drug džaba nervirati, i Daimler podmićuje ozbiljne države spram ove naše tako da ko god bude na vlasti i u prilici i na svim nivoima bit će podložan uzimanju mita i talova. Mi možemo samo prijavljivati takve slučajeve organima kakvi god da jesu.
08. 04. 2010 u 3:45 pm
I ja sam vidio plave količe kod pekare kabila pa niko još nije platio parking jer nema gdje stati. Ovdje kod Kabila možeš parkirati kod elektrotehničkog ili kod pozorišta ako uspijes. Pitaj Kabila šta misli o kolcima ili onog jadu obučara Ovo sto pricas je bezze gdje god sma bio kina rade svaki grad ima bazen a mi ne bi ni onaj jedan mali da nije hotela
08. 04. 2010 u 4:28 pm
Za ->
I ja sam Tuzlak rođeni kaže:
Ne siri ovdje SDP fasiticku propagandu. Ja sam stanar. I ja sam vidio svojim ocima kako stavljaju lisice ispred moje zgrade. Odmah stvaljaju kakvih 5 ili 15 minuta. Cak se fino nasmiju kad ljudima stvae lisice i jos puste Kemala Malovcica kad stavljaju stubice sad kod Kabil pekare.
Samo za fa****e Jasmina Imamovica i Vedrana Lakica. Uskoro se Jasmin Imamovic seli u Italiju da zivi nakon mandata.
08. 04. 2010 u 4:59 pm
@I ja sam Tuzlak rođeni – vidim kako Panonika dobro posluje, uvijek u minusu i traze od opstine da im nadomjesti nekakve gubitke, nema sta, firma u procvatu svake godine…gdje pare idu, ko zna…ako tebi ne treba dobar bazen, ti sreco fino noge u lavor i budi happy i masi zastavicom kad gradonacelnik prolazi gradom…
bazen na Ircu je propao iz drugih razloga, ne zbog neposjecenosti, a onaj bazen u Hotelu je zatvoreni, nevjerovatno da nemamo otvoreni bazen u TZ, olimipjske velicine ili slicno, sramota! O kinu ne vrijedi ni raspravljati, puste zelje su to…a za parking, meni nece nikad uzeti ni marke, uvijek parkiram besplatno, bas uvijek i ne dam pare iz inata jer odvaljujem tockove svaki dan po gradu i rupchagama-kraterima, kad poprave ceste po gradu, dobice i markicu od mene za parkiranje!
ha ya
08. 04. 2010 u 5:25 pm
@dobavljač: Nije tvoja briga da li ja uopšte glasam, jdnostavno volim svoj grad i primjetim kad je nešto dobro ili loše. Ako te zanima i ja vrlo rijetko dam ne marku isključivo pola KM na kajmak stanici ili slično. Svaki Tuzlak zna gdje se besplatno parkirati u Centru. A za lisice provjereno prvo slike…
A za bazen i kino samo pitanje: Pa zer stvarno mislite da se ne bi neko našao da investira da nije siguran da neće propasti.?
08. 04. 2010 u 5:44 pm
Smijesno, ljudi ce dati pare ako znaju da ih poreznici i lokalnmi mocnici nece derati. Ljudi otvaraju privatne bazene svuda sem u Tuzli. Lako je opstinarima da ulazu u jezera kad ne daju iz svog dzepa. Zato Maidu svake godine dotacije i pokrice gubitaka. Tako ce biti i s parkinzima uzalud je ovima da smanjuju cijene, zaletili se i zeznuli stvar. sila nece pomoci da se promijeni odnos građana, jer je ovo hajducija, kao i voda, grijanje, ono na Sonom trgu pa stvarno, mislim…
08. 04. 2010 u 6:08 pm
Za ->
i ja sam Tuzlak rođeni kaže:
Ne vidis ti nista. Prvo ovo je ciganluk grad bez pakringa i koji se namjerno isistematski unistavaju postojeci parkingzi.
SDP fasisticka politka je = NAPRAVI PROBLEM da se pojavimo kao BATMANI. Sto MUP u Tuzli parkira kod one sarene zgrade ? Sto se napravila nova zgrada preko puta penzionera sa minimalno 11 stanova i to bez parkinga. Jer su to ljudi u Tuzli svi SUPERMANI da mogu letiti i ici bez auta ili motora ? Jel rade svi u Tuzli kod Jasmina Imamovica i u JKP fimrama ? Ja sa autobusom ne mogu nigdje stici na posao. I nek se jebu svi SDP fa****ti koji zele meni nametati kako da zivim a kod sebe ne stavljaju naplatu parkinga kod kuce a ni kad krenu na posao. Nije to vlasnistvo SDP-a nego je to javno dobro… (Dio teksta je izbrisan, jer nema veze s temom, nije u skladu sa pravilima komentarisanja)
08. 04. 2010 u 6:34 pm
@i ja sam Tuzlak rođeni – kino ne bi propalo da stave ulaz recimo 2,3 KM a ne 5 KM…svako bi isao, sale bi bile pune…primjer ti je kako je svijet jedva docekao bilo kakvo “kino-desavanje” kad je bio Jasmilin film na repertoaru BKC-a..puna dvorana stalno…zazelio se svijet velikog platna…al ipak to je u Tz velika rijetkost…
09. 04. 2010 u 2:27 am
Za i ja sam Tuzlak rođen:
Vidi se iz aviona da si SDP-ovac i da branis tu stranku. Ja nisam ni u jednoj stranci pa kazem da je Jasmin Imamovic bio dobar za 1 mandata. Ovaj drugi mandat je dobro zasro i okaljao svoj obraz sa oporezivanjem gradjana sa parkinzima i komunalnim uslugama koje su poskupljale nakog manjka opcinskog budzeta. Jesmo li to mi gradjani krivi za takve stvari ? Sto Jasmin ne otpusti mnogobrojnu i nepotrebnu administraciju da ne opterecuje gradjane sa dodatnim poskupljenjima i porezima.
Sta cemo s tim sto je kod Kule G i F uvedena naplata parkinga, a ja dobro znam da je na skretanju prema istim zgradama stajao saobracajni znak koji kaze da je parking samo za stanare pomenutih zgrada. Ko je to uzeo sebi za pravo da postavi automate i pocne da oporezuje stanare ??? Zasto ne uvede parking sebi tamo gdje on stanuje (zgrada gdje je Iskra, a preko puta trznog centra Sjenjak) ???
Ima jos mnogo toga vezano za karakter Jasmina Imamovica. Svalera se na poslu sa saradnicom umjesto da radi. Pa to mu je i razlog sto ima problema sa zenom. A istina je ziva da je mojoj prijateljici (iz Tuzle), a poznatoj estradnoj umjetnici nudio finansijsku pomoc sto je ova odbila ? Ciji li je novac nudio ???
Hajmo nemojmo se zavaravat da imamo sveca za nacelnika opcine. On je derikozac obicnih gradzana.
09. 04. 2010 u 9:14 am
@rexasaurus: Mene jarane stranke ne zanimaju ako možeš vjerovati. Jedino volim svoj grad i nevolim nacionaliste tako da to možda znači da sam komunista,fašista ili nešto sl… Po čemu ja to nekog branim, iznosim svoje mišljenje kao i ti i ostali…
Problem ovog grada je što su ljudi navikli na sadaku, pa bi mi kina i najnovije filmove po 2 KM. Je..ga, ne ide, svugdje je cijena u kinima 5 i više,provjeri a to je malo puno. Isto i za bazene, cijene po 5-10 KM. Kod nas na jezeru je puno jer je dobra usluga, to svi kažu, a cijena smiješna. Meni bi lično odgovarala veća cijena a manje gužve ali razumiješ valjda da to ne ide…
A parking je više vrh, pa idete li vi u druge gradove. Ja poslom non stop sam u BL, SA i drugim gradovima i moj kolega koji pljuje po TZ parkinge u tim gradovima lagano plaća i nema komentara, cijena ista ili viša. Ja sam dva puta platio po 40 KM kaznu MUP-u tako da mi pola KM za parking nije puno.
Stanari Kula nisu mogli priviriti svojim zgradama pa su tražili naplatu i sada plate 10 KM ali ko gospoda dođu pred svoju zgradu, šta je tu sporno pa auta su luksuz.
Sad pričati o privatnom životu nekoga je nisko.
Mene brine ili boli što su ljudi očistili Jalu,grad, Ilinčicu ko suzu a za par dana je isto, ko je za to kriv, da li mi možemo nešto uraditi za svoju TZ a ne za sve okrivljivati nekoga? A načelnik se valjda popravi sa dolazkom proljeća…Pozzz
09. 04. 2010 u 10:21 am
Nesto se poslije Neckovog odgovora usutio prvi knjizevnik medju opstinskim ovcama
09. 04. 2010 u 10:49 am
@I ja sam Tuzlak: Tacno je da se u svim vecim gradovima naplacuje parking, ali isto tako cinjenica je da stanari ne placaju parking ispred svojih zgrada. I ja sam stalno u BL i SA, pa skoro nikad ne platim parking, a parkiram u centru..Jer stanarima nisu oteli parkinge.. Da, tacno je da su stanari povlasteni kod cijena mjesecnih karti, ali treba imati na umu da im niko ne garantuje da ce imati parking mjesto, vec moraju platti rezervaciju. Srecom pa su parkinzi poluprazni, pa su, eto, izbjegli taj trosak od cini mi se 250 KM.
A kad govoris o bazenima, da, cijena je, recimo na Ilidzi u Sarajevu 10 KM, ali cijeli dan… a kod nas 6 KM za sat i po…
Eh..kina…Licno znam ljude iz Arta, koji bi bili i snizili cijenu, ali Opcina im je nabila kiriju od 3000 KM mjesecno….I ovi su ih mjesecima molili da snize makar na 2000, ali opcinari ne daju… I onda se Dzasko busa u prsta, prima Jasmilu i ekipu, dijeli gratis ulaznice, jer je Opcina “dovela” filmase u Tuzlu…
Ja nisam slijepa i ne razmisljam nicijom glavom nego svojom..Da, lijepo je vidjeti nove fasade, lijepo je vidjeti puno Panonsko, ali treba znati napraviti prioritete, a onda i ravnomjerno rasporediti sredstva za sve oblasti…
Zivim u centru, imam tu srecu da je prilaz zgradi asfaltiran davno prije mog rodjenja, i eto, nekako sam time povlastena, ali smatram da nije u redu da se centar sminka, da Dzasko moze kao paun vodati u setnju svoje goste, a da mjestani Doknja ili ne znam kojeg naselja moraju placati marku na marku za asfalt, kanalizaciju, grijanje…. Ako je tako, onda neka ne govore “Opcina je toplificirala…”…
09. 04. 2010 u 3:27 pm
Profesore, ne spustajte se na nivo pisca koji nije mogao za svoja remek-djela dobiti ni nagradu kalesijsko-zivinickog udruzenja knjizevnika
10. 04. 2010 u 12:13 am
Jasmin Imamovic je bjelosvjetski licemjer i prevarant. Ne samo on, nego niti jedan kandidat SDP-a nece dobit moj glas na izborima. Glasacu za one koji im najvise kontriraju i koji su njihova susta suprotnost. SDP se godinama vadi i igra na kartu multietnicnosti, al nema vise supljarenja, ispucali ste sve kredite gospodo. Ovom narodu je vise doslo do guse, siti su te ljudi Jasmine!
Sram te i stid bilo, za 10 godina tvoje vladavine unazadio si ovu carsiju u svakom mogucem pogledu, Tuzla je postala sjatiste organizovanog kriminala, korupcije, nezaposlenosti, nepotizma, narkomanije, drasticno narusene javne sigurnosti, grad siledzija, lola, probisvjeta koji tuku svijet po carsiji, obracunavaju se, pucaju kad im se cefne…
Tuzla je danas najneprosperitetniji grad u drzavi, rupetina čiji su najveci broj gradjana osudjeni na lagano propadanje. Jad, bruka i sramota. Takva kukavica i bjednik kao sto si ti Jasmine ne treba nam na mjestu nacelnika.
10. 04. 2010 u 2:55 am
@I ja sam Tuzlak rođeni:
E jarane sta pricas neke stvari o kojima ne znas nista. Stanari Kule G i F nisu trazili naplatu parkinga za njih. Trazili su nesto sasvim drugo, a to je da se oslobodi parking od firmi koje imaju svoje poslovne prostore pri trznim centrima Sjenjak i od gostiju koji dolaze u trzne centre. Sama mikrokreditna organizacija Partner je na tom parkingu imala 15 auta !
Kad su stanari Kule G i F vidjeli da im opcina Tuzla namece placanje njihovog parkinga ostali su razocarani i isli su da se zale u opcini, ali kako opcina ne slusa gradjane i sam znas kakav je ishod bio. Stanari Kule G i F su prevareni. Zapitaj se malo jel to u redu.
Cemu naplata parkinga stanarima ???
Napominjem te da je stajao saobracajni znak pri skretanju istim zgradama gdje je pisalo da je parking samo za stanare Kule G i F.
Ja nisam vidio kako je u Banja Luci i Sarajevu po pitanju parkinga, ali sam bio u Danskoj gdje sam vidio da se stanarima ne naplacuje parking koji je u sastavu njihove zgrade. Dok se u centralnim dijelovima grada tek ponegdje naplacuje parking.
Pozdravljam te !
10. 04. 2010 u 3:37 am
Da ga vidim koji nece zagrabit u svoj dzep kad ga postave na gradonacelnicku poziciju,samo da ga vidim dok sam ziv.
10. 04. 2010 u 10:43 am
E nek se nasao neko ko ce Imamovicu reci sto odavno zasluzuje. Kakav nacelnik, takav pisac – nula na kvadrat. Tesko da je neko osim mozda njegove kcerke i zene procitao ista od tog njegovog knjizevnog buckurisa. Za Zanetu bih cak rekla da nije jer ima u sebi nesto finije od tog samohvaldzije
10. 04. 2010 u 11:47 am
Ne znam sta je Jasmin Imamovic napisao u Oslobodjenju o g. Ibrahimovicu, ali ovo sto je profesor odgovorio je na mjestu. Ima i cinizma, ali to je osobina vrhunskih intelektualaca. Za Imamovica, na zalost, znam da je sujetan i osvetoljubiv, sto se vidjelo u “konfliktu” sa g. Denisom Prcicem, kada je potegao sve veze u medijima da ga oblati na najprizemniji nacin. To ne dolikuje visoko obrazovanom covjeku kakvim se predstavlja
10. 04. 2010 u 12:54 pm
Dragi moji sugradjani,
jeste li dobili nove racune za vodu, cifre, u odnosu na prethodni mjesec (racun), uvecane po domacinstvu od 5 km do 10 km, a mnogobrojnija domacinstva jos i vece.
Na mom izvjestaju, dvoclano domacinstvo, u zadnjem obracunu, potrosilo preko 10 000 litara vode a toliko smo ispustili i u kanalizaciju, tako da je ugodjaj kompletan.
Nigdje kraja komunalnom banditluku “Vodovoda” uz svesrdnu podrsku naseg potencijalnog nobelovca J.I.
Mozes Jasmine kako hoces, ali sigurno neces dokle si zamislio, ni ti niti tvoja kamarila!!!!!!
10. 04. 2010 u 5:15 pm
INFO ZA BAZEN NA IRCU:
Taj bazen je zatvoren zbog blizine dalekovoda (neko iz opcine skontao) i sad nema dozvolu za rad (iz sigurnosnih razloga kobajagi a moze se pretpostaviti da je to zbog konkurencije panonskom), e sad, oko na lokaciju je bacio vlasnik lanca Bingo, pa se moze ocekivati jos jedan hipermarket u gradu, upravo na toj lokaciji (dalekovod vise nece biti smetnja, naravski)…
Zao mi je sto ce zbog ovog covjeka i opcinske kamarile SDP ostati bez najveceg kolaca u zemlji, ali mozda su i zasluzili, tako bi se otvorio prostor za nove/ svjeze stranke ljevice…
10. 04. 2010 u 6:42 pm
Za ->
“I ja sam Tuzlak rođeni kaže:”
Momcino, GLUP SI
12. 04. 2010 u 12:53 am
Jel’ ovo bi kakva izborna godina?
12. 04. 2010 u 9:08 am
traju one vec dvadesetak godina, toliko su nam Imamovic, Salkica, Tihic, Dodikcic, Laguzdzija, Belkici, kurcepalcevici i ini na vlasti, bolje reci na TV ekranima…kod njih je svaka izborna, supacka
12. 04. 2010 u 9:28 am
@dobavljač: Dječak, ti si nekulturan a sa takvim se ne vrijedi raspravljati.
12. 04. 2010 u 11:42 am
Za ->
I ja sam Tuzlak rođeni kaže:
Nisam ja nekulturan. Zbog takvih glupana je i ovakvo stanje. Izrazavao sam se ja kulturno prije … a kad sam uvidio velik broj fasista i glupana u Tuzli … od sada samo im treba psovati mater. Jer to je jezik jedini koji razumiju.
Da ti bolje docaram pogledaj film Idiocrasy i obrazuj se (ovaj film je “zabranjen” da se ne prikazuje za siru publiku da nebi vidjeli istinu”
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
12. 04. 2010 u 12:35 pm
@dobavljač: Ne samo da si nekulturan nego i sirov. U TZ nikad nisu bili fašisti, komunisti da ali fašisti NIKAD a samo četnici ne prave razliku. A što se tiče glupana ja na ovim komentarima nisam vidio ni jednog sem tebe a većina je iz TZ i ne slažemo se u pogledu stanja ali to je naše pravo a nema vrijeđanja. Uživaj u filmovima i FACEBOOK revoluciji (Mislim peticija protiv…), pozzz
12. 04. 2010 u 2:11 pm
Za ->
I ja sam Tuzlak rođeni kaže:
U redu fa****o
12. 04. 2010 u 2:27 pm
Nije problem …. u razlicitim stavovima. Nego je problem sto takvi glupani … namecu drugima obaveze i namete a vi koji to “namecete nama” sebi necete stavljati. I jos primate platu za takve stvari.
Evo primjera: Dodje 3 stranacka fanatika iz SDP-a koji budu placeni da zagovaraju na internetu kako treba našlcivati parking …. a kasnije kroz 2 mjeseca kad usvojite zakon … onda zaposlite 30 svojih ljudi iz SDP-a… koji su bili na ratistu a imaju 20 godina samo. I
Onda imate muljaze sa vodovodom. Imam 100% provjerene informacije … gdje opcinska administracija ne placa vodu ….. pa naprave dug ….. pa prebace da gradjani Tuzle placaju vodu. Isti je fazon sa centralnim grijanjem.
A vi mudro sutite …. jer ste upetljani u to. A iz politcke stranke ste. Ja to garantujem.
13. 04. 2010 u 8:41 am
Ibrahimović kaže: “…Slušaju ublehe načelnika i jeftine fraze pisca Imamovića…”
Je li to po Vama načelnik Imamović ublehaš!? Šta smo onda mi koji smo ga birali?
13. 04. 2010 u 1:42 pm
“Marizela”
Mi smo jos gori od njega!!!!
13. 04. 2010 u 2:49 pm
Da kako kažu ova dva posljednja, sve je tako. jedni proizvode druge. Previše nazovi političara ovo na ovom portalu je tek vrh ledenog brijega i nažalost ono što ne valja dosta objavljenog su nekakava neplodna prepucavanja poput onog N. Ibrahimovića i J. Imamovića. Šta je razlog ako ne žena? A svima gori, mic po mic i na izbore. Opet će vladati koalicije koje mi ne želimo,raditi i dalje u svom interesu, na štetu svih nas. dajte prijedloge ŠTA I KAKO RADITI? Izgleda da je sramota biti pošten i pametan. Onda si definitivno izgubljen, glup.
14. 04. 2010 u 4:52 am
E jbg. Glasajmo za neku drugu stranku koja nema veze sa SDP, SDA, HDZ i SNSD.
Il nek se pojavi taj vodja i povede nas protiv politicara u opcini, a i sire.
14. 04. 2010 u 7:58 am
Ne znam za koga cu glasati, ali znam za koga necu. Pa ni za ovog bjelosvjetskog prefriganta Jasmina Imamovica, koga su nedavno iz Dramara konobari izveli pod dejstvom alkohola ili lijekova
15. 04. 2010 u 4:16 am
Zasto ga neko nije fotografisao dok je u tom stanju izlazio iz Dramara da objavimo tu fotku u javnosti
15. 04. 2010 u 8:59 am
Eno SDP …. krecu ponovo u napad sa svojom JKP saobracaj ****** d.o.o. sad na stanare i stubicima ispred njihovih zgrada na njihovom zemljistu.
Samo za SDP f******. Uzmimo sve i sebi prisvojiti monopol ………
Glasat za SDP na kantonalnom i na drzavnom nivou … to ce biti vrsenje kompletnom genocida …. kad vec ovo rade na lokalnom nivou.
15. 04. 2010 u 12:34 pm
Zapravo, nemamo kud. Izašo ili ne izašo na izbore,opet glasam. Oni na vrhu vidimo kakvi su, gledamo ih gotovo 20 godina. O kome i o čemu se brinu, jasno nam je. A jasno nam je i ko su oni. S druge strane ma kako da se zove stranka ako ima izgleda za vladanje u nju se uvlači svašta. najviše rodjaka, poznanika i onih koji imaju para pa kupuju i radna mjesta i funkcije /čitaj korupcija/Previše je takvih da bi u tim strankama oni zdravi tj. normalni ljudi došli do izražaja. A nijedna stranka ili nema snage ili ne želi da se distancira od ovakvih koji sve upropastiše jer su valjda podmićujući sve i svakoga duboko pustili korijenje, totalni korov. I šta nas čeka poslije svih njih? znase, njihovi učenici.
26. 04. 2010 u 5:56 pm
Ne znam nijednog dobro, al mi se pismo ovog g. Ibrahimovica jako dopada. Gotovo kao esej. Voljela bih da procitam i pismo koje je izazvalo profesorovo reagovanje, mada ako je covjek iz vlasti, mogu unaprijed zamisliti ton i pridike
30. 04. 2010 u 10:25 am
Iako sam na proslim izborima ponovo glasao za gradonacelnika iz razloga da na njegovo mjesto bi dosao neki seljak, istu gresku sigurno necu ponoviti. Svejedno mi je, a bio seljak a bio ko fol Tuzlak! Kultura nam je umrla u gradu, sport takodjer, kina nemamo, bolja je atmosfera bila u ratu!
Samo se pitam, evo vec danima, koliko je novca uzeto iz budzeta opcine da se napravi onaj Soni trg prije jedno tri godine? Pitam se iz razloga sto na mjestu jedne od famoznih fontana, koja sigurno nije dzaba pala na trg, nice zgrada! Zgrada ce se napraviti na mjestu koje ne samo da zaklanja prozore druge zgrade, sto je inace sasvim normalno u danasnjim okolnostima, vec ce nici na necemu sto se renoviralo prije tri godine i kostalo mozda i tri miliona onako bezveze!
O izgledu grada moglo bi se raspravljati danima,o strasnim racunima za vodu, o savjetnicima, kompletnom kolegijumu, o nehljebovicima…o mladim i mozda abicioznim ljubavnicama…