BiH: Sve učestalije i intenzivnije kršenje potrošačkih prava u svim sektorima

0
118

U Bosni i Hercegovini je sve učestalije i intenzivnije kršenje potrošačkih prava u svim sektorima u kojima djeluju potrošači u BiH, upozorili su iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, javlja Anadolu Agency (AA).

“Priliv žalbi u Instituciji ombudsmana znatno je povećan, te je u odnosu na prethodne godine veći za više od 60 posto. Takve brojke su zabrinjavajuće, te s pravom možemo reći da su u pojedinim oblastima prisutna sistemska kršenja osnovnih potrošačkih prava. Najveći broj žalbi i kršenja prava podnesen je na sektor ekonomskih usluga od općeg interesa, što podrazumijeva isporuku energije (struja, plin, grijanje) i vode, telekomunikacijske usluge, poštanske usluge i javni transport. Unutar tog sektora su na prvom mjestu telekomunikacijske usluge. Kroz postupke rješavanja žalbi, spoznali smo da su telekomunikacijske usluge područje najtežih kršenja potrošačkih prava”, navode iz Institucije omudsmana za zaštitu potrošača BiH.

Naime, sve više je prisutna pojava, kako navode, nepoštene poslovne prakse telekom operatera, pojava nepotpunih informacija o uslugama i proizvodima, nepotpuno i nepravilno izvršene usluge, prešutno produženje ugovora poslije obveznog ugovornog perioda, te zasipanje potrošača promotivnim porukama, itd. Takve i slične pojave nisu dozvoljene zakonom i predstavljaju najgrublje kršenje potrošačkih prava.

Download PDF

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here